فرمانده کل انتظامی:

امنيت و آرامش امروز جامعه به واسطه خون شهدا بدست آمده است

سردار اشتری گفت: امروز همكاران ما در سراسر كشور مشغول مجاهدت هستند و تلاش مي‌كنند امنيت و آرامشي كه به واسطه خون شهدا بدست آمده است را ارتقاء بخشند.
کد خبر: ۵۰۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 06February 2022

امنيت و آرامش امروز جامعه به واسطه خون شهدا بدست آمده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امروز سردار حسین اشتری با حضور در منزل شهید علی اکبر رنجبر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید اظهار داشت: تسلیت ما به این دلیل است که یک افسر رشیدی که بیشتر عمر خود را در راه خدمت به مردم گذرانده و می‌توانست بیشتر خدمت کند را از دست داده ایم و تبریک از این سو که وی با رشادت و ایثار خود باعث ثبات و امنیت بیشتر در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید قدردان کسانی باشیم که برای رضای خداوند مجاهدت می‌کنند، تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه به واسطه خون شهدای عزیز از جمله شهید رنجبر به دست آمده و این افتخاری است که انسان جان خود را برای امنیت مردم نثار کند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امروز هرکسی به شیوه‌ای مانند بیماری منحوس کرونا، تصادفات و ... جان خود را از دست می‌دهد و این بسیار سخت است ولی چیزی که خاطر این خانواده شهید را تسلی می‌بخشد این است که وی به خاطر مردم و امنیت جان خود را از دست داده و این در پیشگاه الهی عظمت دارد.

سردار اشتری با اشاره به دستگیری سریع قاتل قبل از از خاکسپاری شهید رنجبر و تقدیر از سردار رهام‌بخش حبیبی و همکاران انتظامی به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی، اظهار داشت: این موضوع باعث تسلی خاطر خانواده شهید و البته همه مردم کشور شد، که داغدار این موضوع هستند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: شهید "رنجبر" افسر رشید و فداکاری بود که روز‌های قبل از شهادتش به واسطه عملکرد خوب مورد تقدیر فرماندهان خود قرار گرفته است و بعد از شهادتش نیز این چنین اثر گذار بوده که همه سران قوا و مسئولان کشوری و مردم مطالباتی را برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح در زمینه مبارزه با مخلان نظم وامنیت مطرح کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: امروز فرزند این شهید بزرگوار (طاها) راه پدر خود را ادامه می‌دهد و به وجود چنین پدر ایثار و فداکاری افتخار می‌کند.

وی گفت: وظیفه‌ام این بود که در اولین فرصت برای دلجویی، همدری و رسیدگی به خواسته‌های خانواده این شهید خدمت این عزیزان برسم که به یاری خداوند این امر میسر شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ان شاالله شرمنده این شهدا نباشیم و بتوانیم راه آن‌ها را با قدرت و جدیت ادامه دهیم، به مخلان نظم و امنیت و افرادی که شرارت می‌کنند هشدار داد برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت و با استمرار طرح‌هایی هرگز اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عزیزمان پایمال و خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان داشت: امروز کارکنان انتظامی با روحیه و اقتدار در حال انجام ماموریت هستند و ریشه کسانی که شرارت و اعمال خلاف قانون انجام می‌‎دهند می‌خشکانند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: به یاری خداوند متعال دستگاه قضا هرچه زودتر حکمی که حق آن شرور است را اجرا و وی را به سزای اعمال خود برساند.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر توسط سردار «اشتری» از خانواده این شهید والا مقام تجلیل و قدردانی به عمل آمد و با توجه به نزدیک بودن روز پدر، فرزند شهید (طاها) نیز سجاده نماز پدر شهیدش را به فرمانده کل انتظامی کشور اهداء کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار