محفل شعر شاعران انقلاب و دفاع مقدس در ارومیه برپا شد

به مناسبت دهه فجر محفل شعر شاعران انقلاب و دفاع مقدس آذربایجان غربی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ - 06February 2022

محفل شعر شاعران انقلاب و دفاع مقدس در ارومیه برپا شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت دهه مبارک فجر مراسمی با عنوان «روایت انقلاب» با حضور سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی، جمعی از مسئولین و شعرا در ارومیه برگزار شد.

در این محفل ادبی «قاسم زادعلی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استبداد دانست و گفت: انقلاب اسلامی پرچم دار حکومت اسلامی است.

وی با ضروری دانستن تبیین درست اهداف و دستاوردهای انقلاب افزود:  امروز دشمنان با رویکردهای مختلف از جمله ابزار فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره رژیم منحوس پهلوی هستند تا با تصویرسازی های غلط برخی مشکلات و کاستی های موجود در کشور را به حساب ناکارآمدی انقلاب بگذارند؛ درحالی که دلیل عمده کاستی ها عملکرد ضعیف برخی مدیران است.

زادعلی تصریح کرد: اما دشمنان یقین بدانند که مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و این موضوعات خدشه ای بر دلداگی آنها به انقلاب وارد نمی کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان غربی تصریح کرد: از این رو یکی از وظایف ما در قبال انقلاب و خون شهدا «جهاد تبیین» بوده و یکی از قالب های تاثیرگذار در جهاد تبیین همین شعر و آثار ادبی و هنری است.

در این مراسم تعدادی از شاعران حاضر، تازه ترین سروده های خود را با مضامین ایثار، شهادت و انقلاب اسلامی ارائه کردند.

در ادامه این محفل ادبی که به همت بسیج هنرمندان آذربایجان غربی و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد از کتاب «ببخش کربلا نبودم» اثر زهرا کریم زادگان رونمایی و از تعدادی شاعران فعال در عرصه شعر انقلاب و دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار