وزیر اطلاعات تأکید کرد؛

نقش مهم دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام «خطیب» گفت: نقش مهم دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با همراهی مردم، بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 07February 2022

تأکید وزیر اطلاعات برتوسعه همکاری دستگاه‌های اطلاعاتیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نخستین همایش اطلاعاتی سه‌جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، با حضور رؤسای سه دستگاه در مرکز و استان‌ها و برخی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات، در ابتدای این همایش ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌ی فجر و گرامی‌داشت یاد و نام فجرآفرینان به‌ویژه شهدای عرصه امنیت و شهدای جامعه اطلاعاتی و تشکر از برگزارکنندگان و خوش‌آمدگویی به میهمانان این همایش، بر اهمیت و توسعه همدلی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی تأکید کرد و اظهار داشت: این حرکت خواسته مقام معظم رهبری است و باید تداوم یابد.

وی با اشاره به طراحی و اجرای انواع توطئه‌های دشمن در طول ۴۳ سال گذشته، به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: نقش مهم دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی‌سازی این توطئه‌ها با همراهی مردم فهیم و بیدار کشور بسیار مؤثر است.

وزیر اطلاعات خدمات دستگاه‌های اطلاعاتی در طول سالیان پس از انقلاب را قابل تقدیر دانست و گفت: این خدمات در راستای ساخت ایران قوی و مقتدر تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار