به گزارش گروه اجتماعی دفاعپرس، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تشریح این خبر اظهار داشت: سامانه ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان مراجعه کننده به جمعیت هلالاحمر که از آن تحت عنوان سخا یاد می شود در تمامی شعبههای جمعیت هلالاحمر راه اندازی شد.
وی افزود: پیش از این مددکاران جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی آماده خدمت رسانی به مددجویان بودند. سامانه هوشمند سخا امکان گزارش گیری و ثبت آرشیوی درخواستهای بهرهوران را به سهولت برای مددکاران ستادی، استانی و شعب فراهم کرده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سامانه سخا پس از گذراندن مراحل آزمایشی طی پنج سال گذشته، در تمامی استان ها به منظور احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی بیماران نیازمند معرفی شده و رفع موارد همپوشانی با سایر سازمان های حمایتی راه اندازی و به بهره برداری رسید.
سلیمانی ادامه داد: سامانه هوشمند سخا تحت وب و با تمامی سیستم های مرورگر اینترنتی و حتی از طریق تلفن های همراه قابل بهره برداری است و هدف اصلی از راه اندازی آن در راستای برخورداری از دید نظارتی و مرتفع کردن نیازهای واقعی طراحی شده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر یک مجموعه مردمی است که اولویت خود را کمک به مردم نیازمند ترسیم کرده و در این عرصه از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.
انتهای پیام/ 241