رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نیروی هوایی ارتش اقدامات امیدوارکننده‌ای در زمینه خودکفایی انجام داده است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت، اقدامات خاص و امیدوارکننده‌ای در زمینه خودکفایی و تولید نیازمندی‌های دفاعی داشته و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۰۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 07February 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرارسیدن نوزدهم بهمن، سالروز نیروی هوایی ارتش را به امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده این نیرو و کارکنان غیور نیروی هوایی الهی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

هرساله با فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره دلیرمردان نیروی الهی هوایی که با بیعت تاریخی و ارزشمند خود در روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ با بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پایه‌های رژیم طاغوت را به لرزه درآورده و موجبات فروپاشی آن را فراهم کردند، در اذهان زنده می‌شود.

کارکنان غیور نیروی هوایی ارتش در برهه‌های مختلف تاریخی، با بصیرت و به‌موقع عمل کرده و حضور مؤثر و مثمر ثمری در همه مواقع داشته‌اند. بیعت تاریخی با امام خمینی (ره) و پیوستن به انقلابیون، حماسه‌آفرینی در هشت سال دفاع مقدس، نهضت جهاد خودکفایی و نقش‌آفرینی مؤثر در ایام بعد از دفاع مقدس، حضور به‌موقع در حوادث غیرمترقبه و امدادرسانی و... بخشی از کارنامه درخشان این نیروی ارزشمند است که به حق از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی «نیروی الهی» نامگذاری شده است.

امروز نیز نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت، اقدامات خاص و امیدوارکننده‌ای در زمینه خودکفایی و تولید نیازمندی‌های دفاعی داشته و وظیفه خود را که صیانت شبانه‌روزی از حریم هوایی کشور، حفظ تمامیت ارضی، نظام اسلامی، منافع ملی کشور و مردم است به خوبی انجام می‌دهد.

اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرارسیدن نوزدهم بهمن‌ماه، سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (ره) را که به عنوان روز نیروی هوایی ارتش نام‌گذاری شده است، به جنابعالی، خلبانان شجاع، افسران متخصص، درجه‌داران غیور و سربازان جان برکف آن نیروی الهی تبریک گفته و از خداوند سبحان توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمانتان را در اجرای مأموریت‌های محوله تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت و راهبری‍های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها