نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

دشمن از اقتدار، شجاعت و اراده آهنین ملت می‌ترسد‌

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امروز دشمن از قدرت، اقتدار، شجاعت و اراده آهنین ملت می‌ترسد چون می‌داند این ملت ۸ سال دست‌خالی با اراده‌های آهنین در برابر آنان ایستاد و امروز این عزم قوی‌تر شده است.
کد خبر: ۵۰۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 07February 2022

اقتدار ملت ایران حرکت آنان را در مسیر انقلاب مستقیم نگه داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی  و رونمایی از کتاب «جان بی‌قرار» زندگینامه همافر شهید «حسین شاه‌حسینی» اظهار داشت: یکی از نکات قرآن کریم این است که وقتی قوم مستضعف از چنگال مستکبرین نجات پیدا می‌کنند خداوند آنان را یاری می‌کند، به‌طور مثال قوم بنی‌اسرائیل که از دست فرعونیان نجات یافتند با وجود اینکه نعمات فراوانی داشتند، اما قرآن کریم نعمت نجات از چنگال مستکبرین آنان را یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تطابق با این نکته قرآنی دارد، گفت: آن چیزی که امروز باید از آن یاد کنیم پیروزی انقلاب اسلامی است که بدون امداد غیبی میسر نبود و به نوعی تغییر در حرکت کلی جامعه بود.

حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه‌ای که به سمت فساد و ترویج ضدیت با دین حرکت می‌کرد، تغییر جهت داد و حرکت کلی آن اصلاح شد و در طی این چهل و سه سال از عمر انقلاب این مسیر دچار تغییر نشد.

وی ابراز داشت: در دهه ۹۰، بسیاری از کشورها انقلاب کردند، کشوری همچون مصر از لحاظ  تمدنی قبل از ایران باستان بود و سابقه تمدنی طویلی دارد. اما چرا نتوانستند انقلاب خود را حفظ کنند و چرا این بیداری‌های اسلامی در منطقه آنان اتفاق نیفتاده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اقتدار ملت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اگر ملتی مقتدر باشد می‌تواند از حرکتی که آغاز کرده حفاظت کنند و در طول ۴۳ سال گذشته ملت ایران با اقتدار، اجازه انحراف از مسیر انقلاب را نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در نظام شاهنشاهی ۶۰ هزار مستشار نظامی در این کشور آقایی می‌کردند، ادامه داد: گرچه ارتش در ظاهر بدنه محکمی داشت، اما ۷۰ درصد بدنه ارتش همان‌هایی بودند که حاضر نبودند در مقابل ملت بایستند و اعتقاد داشتند ارتش باید با ملت هماهنگ شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با تأکید بر آنکه آن چیزی که حرکت انقلاب را در مسیر مستقیم ‌نگه داشته، اقتدار کشور است، افزود: دشمنان انقلاب از همان روزهای اول تأسیس آن شروع به اعمال تحریم‌های فراوانی علیه کشور شدند، چون می‌دانستند حرکتی آغاز شده که منافع قلدرهای شرق و غرب را تهدید خواهد کرد.

وی گفت: قبل از انقلاب یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی گفته که زلزله‌ای در ایران در حال اتفاق است که همه دنیا را تغییر خواهد داد و شما امروز بعد از چهل‌وسه سال این تغییرات را می‌بینید و شاهد صدور انقلاب به‌تمامی کشورها هستید و این حرکت باعث بیداری تمام مستضعفان عالم شده است.

نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی با پیوند امام و ملت و انسجام نیروهای مردمی محقق می‌شود، متذکر شد: امروز دشمن از قدرت، اقتدار، شجاعت و اراده آهنین ملت می‌ترسد چون می‌داند این ملت ۸ سال دست‌خالی با اراده‌های آهنین در برابر آنان ایستاد و امروز این عزم قوی‌تر شده و تجهیزات نظامی پیشرفته‌تر شده و نیروهای ما به خوبی می توانند جواب آنان را بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار