رئیس دانشگاه تهران خبر داد؛

راه اندازی موزه شهدا در دانشگاه تهران

رییس دانشگاه تهران از راه اندازی موزه شهدای این دانشگاه خبر داد و گفت: دست نوشته‌ها و آثار آن‌ها در این موزه نگهداری خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ - 07February 2022

راه اندازی موزه شهدا در دانشگاه تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سیدمحمد مقیمی» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید «هوشنگ ترکاشوند» که تا پایان دوره کارشناسی در رشته زبان و ادبیات عرب در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران تحصیل کرد، از راه‌اندازی موزه‌ای برای شهدای دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: قرار است دست‌نوشته‌های شهدا در این موزه به نمایش گذاشته شود.

رئیس دانشگاه تهران افزود: البته یادداشت‌های شهید ترکاشوند مفصل است و می‌تواند در قالب کتاب هم عرضه شود.

مقیمی رئیس دانشگاه در پایان این دیدار با اهدای نشان دانشگاه و لوح تقدیر به همسر شهید ترکاشوند، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های خانواده ایشان را گرامی داشت.

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز (دوشنبه) به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

این آئین با حضور سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، اعضای شورای دانشگاه و اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این آئین در هفتمین روز دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار