فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

خودکفایی در همه ۲۳ رسته نیروی زمینی ارتش

امیر حیدری از خودکفایی در تمامی تجهیزات ۲۳ رسته نیروی زمینی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 07February 2022

خودکفایی در همه ۲۳ رسته نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجدید بیعت فرماندهان نیرو‌های مسلح با امام با بیان اینکه ارتش متولد انقلاب و فرزند امام است، اظهار داشت: با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق شده است منویات امام راحل را که امروز از زبان رهبری ساری و جاری است به منصه ظهور و بروز رساند.

وی روی پای خود ماندن و خودکفایی در همه عرصه‌ها را از تاکید‌های امام راحل برشمرد و گفت: به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش می‌گویم که در نیروی زمینی ۲۳ رسته وجود دارد که باید این رسته‌ها با تسلیحات پیچیده خودشان با هم عجین شوند تا بتوانند چرخه دفاعی کشور را به سلامت حفظ کنند و در این عرصه‌ها خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز به جرات می‌گویم که ما در تمام این ۲۳ رسته به خودکفایی رسیدیم یا در لبه خودکفایی هستیم و فاصله جدی تا خودکفایی نداریم.

وی افزود: امام راحل وحدت و همدلی و خودکفایی را می‌خواستند و خودکفایی یعنی اینکه روی پای خود بایستیم تا از حیثیت اسلام، قرآن، نظام و ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم که الحمدلله به این همه اهداف رسیده ایم و خدا را شاکریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار