نقش معنویت در شرایط سخت از زبان خلبان دوران دفاع مقدس

خلبان حسین خلیلی در قطعه ۴۰ گلزار شهدای تهران به روایتگری پرداخت و از قدرت معنویت سخن گفت.
کد خبر: ۵۰۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶ - 19February 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حسین خلیلی از خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران و راوی دوران دفاع مقدس مهمان سی و سومین برنامه با این ستاره‌ها در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران بود.

اشاره خلبان دوران دفاع مقدس به قدرت معنویت در شرایط سخت
در این برنامه که با حضور راویان دفاع مقدس و مداحان اهل بیت (ع) هر هفته در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود، زائران شهدا دقایقی را به شنیدن از سیره شهدا و حماسه آفرینی دلاورمردان روز‌های جنگ و استقامت می‌نشینند.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به مهمترین سرمایه‌های کشور گفت: اتفاقی در این کشور افتاد که هنوز بعد ۴۳ سال اینجا جمع شدیم تا با شهدای خودمان تجدید میثاق کنیم. اول اتفاق لطف الهی است. لطف الهی که همیشه در شرایط سخت، این کشور، نهضت و راه سرخ را حفظ کرد.

وی افزود: دوم رهبری پیامبرگونه امام بود که وقتی با حمله برق آسای دشمن مواجه شد فرمود دزدی آمده و سنگی انداخته، می‌خواهد ببیند صاحبخانه خواب یا بیدار است، من به نیروی مسلح ایران ارتش ایران دستور می‌دهم نیرو‌های بعثی را تعقیب کنند.

امیر خلیلی بیان کرد: علت سوم که دلیل برگزاری چنین برنامه‌هایی است، آن پتانسیل‌های نهفته در ملت ایران، نیرو‌های مسلح ایران و نیروی هوایی ایران است. آنچه در خلبانان نهفته است روی کاغذ قابل محاسبه نیست، این نیرو در شب‌های قدر، در شب‌های محرم که با سرور شهیدان با امیر مومنان تجدید عهد می‌کند به دست می‌آید که در حافظه سخت اثر می‌گذارد و آن اثر در روز‌های سخت کمک می‌کند.

وی گفت: در همین مجالس، حسین خلیلی صحبت می‌کند، صحبت‌های او و دیگر راویان در حافظه شما بایگانی می‌شود و در روز‌های سخت از شما محافظت می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها