فرماندار مشهد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه‌ خودرویی برگزار می‌شود

«داوری» گفت: با توجه به مصوبه‌ ابلاغی ستاد کرونا کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مشهد به صورت رژه‌ خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 08February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جلسه‌ هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن به ریاست «محسن داوری» فرماندار مشهد و با حضور حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

داوری در این نشست اظهار داشت: با توجه به مصوبه‌ ابلاغی ستاد کرونا کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مشهد به صورت رژه‌ خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

وی افزود: قدردان همه‌ افراد و دستگاه‌ها که با دغدغه و به بهترین شکل راهپیمایی ادوار گذشته را برگزار می‌کردند هستیم، راهپیمایی‌های مشهد همیشه در کشور زبانزد بوده است و ما برای اینکه بتوانیم امسال هم راهپیمایی خوبی داشته باشیم نیاز است که دستگاه‌ها با همکاری در کنار هم قرار گیرند و با نظارت و هماهنگی یک فرمانده‌ میدان، این راهپیمایی انجام شود.

داوری تصریح کرد: جایگاه اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان بیت‌المقدس خواهد بود و ساعت ۹ این راهپیمایی به صورت رژه‌ موتوری و خودرویی در خیابان امام رضا (ع) از میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر رضوی و هر دو لاین این خیابان به صورت یکطرفه برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال در روز جمعه است ابراز داشت: میهمان ویژه‌ و سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف خواهد بود که با توجه به برگزاری نماز جمعه، در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی انجام خواهد شد.

فرماندار مشهد با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که هر فردی که با خودرو برای حضور در راهپیمایی می‌آید در مسیر برگزاری مراسم مشکلی نداشته باشد و پایگاه‌های تزیین خودرو در مسیر نیز پیش‌بینی شود.

وی خاطرنشان‌کرد: باید فضاسازی شهری به‌گونه‌ای انجام شود که اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص دعوت از مردم برای حضور در این مراسم انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار