به مناسبت روز نیروی هوایی صورت گرفت؛

دیدار فرمانده گروه پدافند ارتش در قم با پرسنل بازنشسته نیروی هوایی + تصاویر

سرهنگ «محسنی زرین» امروز به مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی، با جمعی از پرسنل بازنشسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 08February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «نعمت محسنی رزین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) به مناسبت روز نیروی هوایی با ۴ تن از بازنشستگان ایثارگر نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

وی در این دیدارها، با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) که منجر به تسریع در سقوط نظام ستمشاهی شد، این روز را از افتخارات بزرگ و سند ولایت پذیری بدنه ارتش برشمرد.

در دیدار‌های فوق که با حضور «محمد قره باغی» مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان قم و «فریدون حسنی جبلی» رییس کانون بازنشستگان ارتش در قم صورت گرفت، پرسنل ایثارگر بازنشسته «قاسم حیدری دستجردی»، «ابولقاسم خوش لهجه»، «عیسی نادر خمسه» و «فتح اله گایینی» خاطراتی از دوران خدمت خود در نیروی هوایی در زمان دفاع مقدس بیان کردند.

دیدار فرمانده گروه پدافند ارتش در قم با پرسنل بازنشسته نیروی هوایی+ تصاویردیدار فرمانده گروه پدافند ارتش در قم با پرسنل بازنشسته نیروی هوایی+ تصاویردیدار فرمانده گروه پدافند ارتش در قم با پرسنل بازنشسته نیروی هوایی+ تصاویردیدار فرمانده گروه پدافند ارتش در قم با پرسنل بازنشسته نیروی هوایی+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها