به مناسبت دهه مبارک فجر؛

مسئول بسیج هنرمندان مازندران با خانواده شهدای هنرمند دیدار کرد

به مناسبت دهه مبارک فجر «هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان مازندران از خانواده «علیرضا تولایی»، «حمید جعفری»، «حسین مظفری» و «زمان روشن بخشی» از شهدای هنرمند قائمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 09February 2022

مسئول بسیج هنرمندان مازندران با خانواده شهدای هنرمند دیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت دهه مبارک فجر، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با همسر شهیدان هنرمند خوشنویس «علیرضا تولایی»، «حمید جعفری»، هنرمند نقاش «زمان روشن‌بخشی» و هنرمند تعزیه «حسین مظفری» در شهرستان قائمشهر دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هنرمند و از مقام همسران شهید و این سرمایه‌های انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آورد.

در ادامه این دیدار همسر و سایر اعضای خانواده شهیدان خاطراتی از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این شهیدان بزرگوار که با احساس تکلیف و تبعیت از فرمان فراخوان ولایت، در سخت ترین شرایط و با نادیده گرفتن مجروحیت و جانبازی‌های قبل، باز هم سنگر را رها نکرده و جبهه حق علیه باطل را بر لذات دنیوی ترجیح دادند، بیان داشتند.

در پایان کتاب «شاهدان شیدایی» که مزین شده از خاطرات و زندگینامه 140 شهید هنرمند است به همراه لوح تقدیر به همسران این شهیدان عزیز اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار