امام جمعه نصرآباد:

شهدا مدیریت انقلابی را در دفاع مقدس عینیت بخشیدند

حجت‌الاسلام «مظاهری» گفت: شهدا مدیریت انقلابی را در میادین‌ نبرد تفسیر کردند و خانواده شهدا و ایثارگران با صبر و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی مفسران‌ انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۰۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 09February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای روستای علی‌آباد از توابع شهرستان تربت جام با حضور حجت‌الاسلام «ابوالفضل مظاهری» امام‌جمعه نصرآباد، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، مسئولین محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم امروز در مسجد این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام مظاهری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا به آیات قرآن کریم در خصوص مقام و جایگاه شهیدان اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا در جهاد اصغر اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران جدا شود؛ آحاد جامعه نیز که تداوم‌بخش راه شهدا هستند باید با نقش‌آفرینی در جهاد تبیین به دشمنان و نفوذی‌ها اجازه ندهند که با القاء شبهات جای شهید و جلاد عوض شود.

وی افزود: دولت و ملت انقلابی باید دست عوامل نفودی وابسته به دشمن را در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع کنند تا مردم حلاوت انقلاب اسلامی را حس کنند.

امام جمعه نصرآباد تصریح کرد: شهدا مدیریت انقلابی را در میادین‌ نبرد تفسیر کردند و خانواده شهدا و ایثارگران با صبر و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی مفسران‌ انقلاب اسلامی هستند.

مظاهری تأکید کرد: ملت ایران اسلامی با تقدیم گرانبهاترین سرمایه‌های خود در راه حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب، از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کردند بر همین اساس شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی این انقلاب ‌هستند و باید به توصیه‌های آنان در خصوص پشتیبانی و تبعیت از ولایت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی گفت: قوام انقلاب اسلامی به مدیران پاک و جهادی است که مانند ائمه اطهار (ع) زندگی و رفتار کنند؛ بر همین اساس باید مدیرانی که رویکرد جهادی و انقلابی دارند زمام امور را در دست داشته باشند و در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه نصرآباد با اشاره به اینکه برای هر کرسی مسئولیت در نظام اسلامی۷۰ شهید تقدیم شده، تأکیدکرد: دشمن جنگ اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده که صحنه این نبرد سفره‌های مردم و فضای مجازی است لذا باید با نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیین این جنگ مدیریت شود تا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون دفاع مقدس از این نبرد نابرابر سربلند بیرون بیایند.

اجرای قطعات حماسی توسط رزم‌نوازان تیپ ۳۸ زرهی ارتش و دانش‌آموزان روستا در وصف شهیدان، تجلیل از خانواده شهدا و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در حاشیه برگزاری یادواره شهدای روستای علی‌آباد به همت پرسنل تیپ ۳۸ زرهی ارتش جمهوری اسلامی خدمات درمانی و رفاهی رایگان به اهالی شریف، انقلابی و شهیدپرور این روستا ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار