مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تربت جام:

پیشرفت ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی محقق شده است

حجت‌الاسلام «ربانی» گفت: جمهوری اسلامی با هدایت‌های امامین انقلاب علی‌رغم همه توطئه‌ها با حفظ روحیه امید در مردم، تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نخبگان، ۴۳ سال است که روی پای خود ایستاده و همواره در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین «شهید آبروی محله» یادبود شهید «قربانعلی رمضانی» با حضور حجت‌الاسلام «علی‌اکبر ربانی» مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تربت جام، مسئولین محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم به همت حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) شب گذشته در مسجد روستای رضاآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام ربانی در این مراسم بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما نسبت به شهدا داریم،  اظهار داشت: شهدا زنده‌اند و بر زندگی ما تأثیرگذار هستند؛ بر همین اساس از آن‌ها کمک بگیریم تا در ابتلائات جامعه و در مراحل مختلف زندگی ما را تنها نگذارند و یاریگرمان باشند.

وی در ادامه بر ضرورت جهاد تبیین باهدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: باید تاریخ معاصر و ظلم‌هایی که از سوی مستکبران عالم بر ملت ایران روا شده را برای فرزندان خود روایت کنیم تا خوی استکباری آمریکا و انگلیس بر آن‌ها و نسل‌های آینده آشکار شود.

ربانی تأکید کرد: آیندگان باید به این حقیقت پی ببرند که ایران به برکت اسلام در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته اما این موفقیت‌ها موردپذیرش نظام سلطه نبود و از هر حربه‌ای برای توقف این پیشرفت‌ها استفاده کرد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و توطئه علیه جمهوری اسلامی سرعت بیشتری گرفت چون آن‌ها انقلاب اسلامی را که حاکمیت ارزش‌های اسلامی را به دنبال داشت برنمی‌تابیدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تربت جام، قطع کردن دست اجانب را اولین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. مردم ایران اسلامی با تکیه بر مبانی دینی و با تبعیت از ولایت علیه رژیم پهلوی قیام کردند و علیرغم اینکه عمال شاه از هر جنایتی برای سرکوب قیام مردم دریغ نکردند اما آحاد جامعه با الهام از مکتب حسینی تا سرنگونی رژیم شاهنشاهی پهلوی از پای ننشستند. با پیروی انقلاب اسلامی نیز مردم در همه عرصه‌ها با تکیه بر مبانی و ارزش‌های اسلامی در جهت اعتلای ایرانی آباد گام برداشتند.   

ربانی گفت: جمهوری اسلامی با هدایت‌های امامین انقلاب علی‌رغم همه توطئه‌ها با حفظ روحیه امید در مردم، تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نخبگان، ۴۳ سال است که روی پای خود ایستاده و همواره در حال پیشرفت است که امیدواریم در جنگ اقتصادی نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی پیروز این میدان باشیم.

مرثیه‌سرایی و تحلیل از خانواده شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها