۱۲۰ گروه سرود سرود‌های انقلابی را بازخوانی می‌کنند

گروه سرود در قالب پویش سرود افتخار؛ سرود‌های انقلابی را بازخوانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ - 09February 2022

۱۲۰ گروه سرود سرود‌های انقلابی را بازخوانی می‌کنندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شبکه سوم سیما اقدام به راه‌اندازی دو پویش «سرود افتخار» و «پرچم افتخار» در سراسر کشور و در قالب‌های مختلف و خلاقانه‌ای کرده است.

در پویش «سرود افتخار» که با هدف تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی از هشتم بهمن در سراسر کشور شروع شد و تا ۲۹ بهمن امسال ادامه دارد، سرود‌های انقلابی توسط گروه‌های سرود در نقاط مختلف تهران و سراسر کشور بازخوانی و به صورت پاتوقی و استیج‌های ثابت و سیار برگزار می‌شود.

در پویش سرود افتخار ۱۲۰ گروه سرود اجرای برنامه دارند. این گروه سرود‌ها گروه‌های فعالی هستند که بسیاری از آن‌ها در دو پویش قبلی «نسل حسینی» و «تجلیل از مدافعان سلامت» که توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده بود، هم شرکت داشتند.

هرشب از ساعت ۶-۸ شب ۲۳ استیج فعال و ۴۳ ون پرتابل، در نقاط مختلف تهران اجرای برنامه سرود دارند.

اجرای این سرود‌ها که تاکنون با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است در پنج قالب گروه پاتوقی: «استیج سیار»، «ون‌های پرتابل»، «اجرا‌های پاتوقی تهران»، «استیج‌های ثابت» و «برنامه زنده پرچم –سرود افتخار شبکه سه با اجرای جواد خیابانی» و «برنامه اجرای زنده سرود افتخار» صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار