مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ملتی که فرهنگ دفاع مقدس دارد هرگز ناامید نمی‌شود

سردار مرادحاجتی در پیامی ضمن دعوت مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملتی که فرهنگ دفاع مقدس دارد هرگز نا امید نمی‌شود و بار دیگر دنیا خواهند دید که ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم خونگرم پایتخت ایثار و حماسه بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن به لبیک رهبر انقلاب، سلامی به وسعت حضور، خواهند داد و مشت‌های شان را بر صورت پلید استکبار زمان خواهند کوبید.
کد خبر: ۵۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ - 09February 2022

ملتی که فرهنگ دفاع مقدس دارد هرگز ناامید نمی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند و افتخار آفرین انقلاب اسلامی، با انتشار پیامی، مردم غیرتمند خوزستان را به شرکت در راهپیمایی استکبارستیز ۲۲ بهمن فراخواندند.

در متن این پیام آمده است:

بهانه های دشمن شادکن نباید مانع حضور باصلابت شما مردم انقلابی در صحنه های حساس باشد. مشکلات اقتصادی وجود دارد اما پشتوانه این ملت به تدابیر رهبری فرزانه و دولتی مردمی گرم است. 

امید باید در دل مردم عزیز ایران اسلامی در 22 بهمن شکوفا شود تا دشمن بداند که این ملت از آرمان هایشان پا پس نخواهند کشید. ملتی که اراده کند و موشک های نقطه زن بین المللی بسازد و از مقتدرترین و باصلابت ترین کشورهای دنیا در حوزه امنیت و نظامی قرار بگیرد حتما خواهد توانست بر مشکلات اقتصادی که ریشه در تحریم های ناجوانمردانه همین دشمنان دارند، برداشته و به شکوفایی نزدیک شود.

ملتی که فرهنگ دفاع مقدس دارد هرگز نا امید نمی شود و بار دیگر دنیا خواهند دید که ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم خونگرم پایتخت ایثار و حماسه بار دیگر در یوم الله 22 بهمن به لبیک رهبر انقلاب، سلامی به وسعت حضور، خواهند داد و مشت های شان را بر صورت پلید استکبار زمان خواهند کوبید.

ما خادمان حوزه دفاع مقدس خوزستان بار دیگر در صف اقشار مختلف مردم سرزمین مواکب اباعبدالله و میزبانان شایسته کاروان های راهیان نور دیگربار در جشن ملی و باشکوه 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و با شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس پیمانی دوباره خواهیم بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار