بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت 22 بهمن؛

انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی است

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی‌ انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است. (اسرا/۸۱)

دهه فجر یاد آور حضور عطر افشانی معمار انقلاب بر خاک ایران زمین بود و روز ۲۲ بهمن، روز سرنوشت ساز ملت شریف ایران، روز پیروزی حق بر باطل، روز یاد آوری فریاد آزادی و آزادیخواهی و روز تجدید میثاق ملت با آرمان‌های بزرگ انقلاب بود.

انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی است که با اراده با شکوه ملت حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی در بهمن ‌سال ۱۳۵۷به ثمر نشست.

اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شد، اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده تری سعی در خدشه دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌ها و رهبری‌های هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای (دام عزه) توانسته از میراث بزرگ بنیانگذار انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت با همه وجود پاسداری نموده و اکنون پس ازسه دهه از ارتحال آن رهبر بزرگ می‌توان اذعان نمود مردم سالاری دینی با قوت و اقتدار تداوم یافته است.

بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

بدینوسیله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای عرصه‌ی امنیت و خدمت و شهدای سلامت و گرامیداشت یاد و میراث جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء، بیعت خود با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ضمن اعلام وفاداری و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، آمادگی خویش را برای تداوم راه خمینی کبیر (ره)، پاسداری از خون شهیدان سرفراز و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها