معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار‌‌ هرمزگان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های هرمزگان با وضعيت قرمز به صورت خودرویی است

«رئوفی» گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های با وضعيت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان به صورت خودرویی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ - 10February 2022

برگزاری راهپيمايی در شهرستان های با وضعيت نارنجی و زرد با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، بلامانع است

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «علی رئوفی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان امروز با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن وضعيت برخی از شهرستان‌های استان هرمزگان به دلیل افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون ویروس کرونا و به تبع آن افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های جدید براساس اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اعمال شده است.

وی در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های با وضعيت قرمز شیوع کرونا در استان، با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی و حفظ سلامت مردم، به صورت خودرویی برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار‌ هرمزگان در همین خصوص افزود: برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان های با وضعيت نارنجی و زرد بلامانع است.

رئوفی تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، ارائه آموزش‌های لازم با اطلاع رسانی مناسب، برگزاری مراسم راهپیمایی در دو ساعت و یک ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه و توزیع ماسک با حمایت نهادها و خیرین، از جمله مواردی است که رعایت آنها در شهرستان‌های با وضعيت نارنجی و زرد شیوع کرونا، برای حفظ سلامت راهپیمایان و برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامى، ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار