فرمانده انتظامی استان البرز:

پیروزی انقلاب اسلامی، دامن افق‌ها را روشن ساخت

سردار «محمدیان» گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، پدیده‌ای بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه، نظام طاغوت را سرنگون کند.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 10February 2022

پیروزی انقلاب اسلامی، دامن افق‌ها را روشن ساختبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با صدور پیامی، این روز را به مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

یوم‌الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد. در این روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از امام خود نشان دادند که این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرزوبوم دارد.

امروز دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال آن هستند که شرايط را طوری جلوه دهند که نظام اسلامی قادر به مديريت جامعه کنونی نيست درصورتی‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران عليرغم تمام کارشکنی‌ها پيشرفت جهشی داشته است.

بی‌شک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره‌ خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره با نام کربلا عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

پیروزی انقلاب اسلامی، پدیده‌ای بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه، نظام طاغوت را سرنگون کند. انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی در تاریک‌ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد.

این انقلاب ودیعه‌ای الهی است که خداوند لایق دانست آن را در میان همه نسل‌ها به نسل حاضر و در میان همه جوامع و ملت‌ها به ملت ما سپرد تا در حفظ و گسترش آرمان‌های آن کوشا باشیم. همان‌گونه که بنیان‌گذار کبير انقلاب اسلامی فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و نقطه عطف بزرگی در تاريخ جهان ايجاد کرد که ابعاد مختلف آن بايد به‌درستی برای بشريت تشريح شود.

پيروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ايران است. انقلاب اسلامی ايران تجلی شكوهمند حماسه‌ای است كه در 22 بهمن، روز پيروزی حق بر باطل و روز رهايی ملت بزرگ ايران، به پیروزی رسید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت ایران به‌ویژه مردم ولایت مدار استان البرز و همكاران خدوم ناجا، تبريک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها