رئیس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر:

«ناجا» در تمام حوزه‌های برقراری نظم و امنیت حضور دارد

سردار زاهدیان با بیان اینکه «ناجا» در تمام حوزه‌های برقراری نظم و امنیت حضور دارد، گفت: ارتقا جایگاه ناجا به فرماندهی کل در تربیت نیروی انسانی، تقویت تجهیزات، توسعه حوزه اختیارات و فعالیت‌ها اثرگذار است.
کد خبر: ۵۰۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 13February 2022

«ناجا» در تمام حوزه‌های برقراری نظم و امنیت حضور دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «مسعود زاهدیان» رئیس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگویی با اشاره به تغییر ساختار ناجا به فرماندهی کل انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌ها مجاهدت می‌کند، به جرأت می‌توان گفت در تک تک لحظه‌های یک فرد نیروی انتظامی نقش دارد، چه در خیابان‌ها چه در مرزها، چه در فرودگاه‌ها و هر جای دیگری که لازم باشد نظم و امنیتش برقرار شود ناجا پای کار است.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به همین دلیل نیازمند بود تا نیروی انتظامی هم جایگاه بالاتری داشته باشد و هم کارایی و اثرگذاری اش در حوزه رفاه و امنیت برای مردم عینی‌تر باشد. تغییر ساختار ناجا هم از طرف معظم له ابلاغ شد.

ارتقا جایگاه ناجا به فرماندهی کل می‌تواند موجب رشد کیفی و کمی مأموریت‌ها شود

رئیس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ارتقا جایگاه ناجا به فرماندهی کل می‌تواند موجب رشد کیفی و کمی مأموریت‌ها شود و همچنین با توجه به ارتقایی که در سایر رده‌ها ایجاد می‌شود در تربیت نیروی انسانی تقویت تجهیزات، توسعه حوزه اختیارات و فعالیت‌ها اثرگذار باشد.

وی گفت: ناجا در کنار سایر نیرو‌های مسلح (سپاه و ارتش) هم حوزه فعالیتش بیشتر است و هم عده و عُده بیشتری دارد البته سطح گروه و مأموریت‌های بیشتری هم نسبت به دو سازمان دیگر دارد و لازم بود که با دیگر سازمان‌های نیروی مسلح هم تراز باشد.

سردار زاهدیان تصریح کرد: این هم ترازی باعث می‌شود پشتیبانی و سازماندهی از نیرویی که در نظم و امنیت عمومی که در کشور برقرار است در ذهن مردم قوت گیرد و همچنین باعث دلگرمی مأموران این نهاد انقلابی باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها