یادداشت/ عبدالمهدی حق‌شناس

انقلاب اسلامی راه درست مبارزه با پلیدی‌ها را انتخاب کرده است

دهه‌فجر، فجر نور حقیقت بر دل‌های خوابیده و چشم‌های زنگار زده بود و امروز دشمنی غربی‌ها و عمال آنان در منطقه با انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی همچنان راه درست را در مبارزه با پلیدی‌ها و زشتی‌های دوران انتخاب کرده است.
کد خبر: ۵۰۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 10February 2022

انقلاب اسلامی راه درست مبارزه با پلیدی‌ها را انتخاب کرده استگروه استان‌های دفاع‌پرس_«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران؛ ابتدا لازم می‌دانم ایام الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را خدمت حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگران غیور و جان بر کف، و ملت شریف ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایی مازندران تبریک عرض نمایم.

همچنین جا دارد یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی و اسلامی آن‌ها با تمام وجود در صحنه باشیم و تلاش کنیم.

همانطوریکه می‌دانیم انقلاب اسلامی ایران زمانی رقم خورد که دنیا در انحصار قدرت دو بلوک غربی و شرقی قرار داشت؛ در غرب و آمریکا، ابرقدرتی که کدخدایی می‌کرد و در شرق، شوروی در برابرش رقیبش، قدرت نمایی می‌کرد. آمریکا از همان ابتدای پیدایش‌اش در آمریکای شمالی، سردمدار افکار سکولاری و لیبرالی و شوروی آرمان خواه مارکسیستی و سوسیالیستی بود.

در هیچ جای دنیا و شئون سیاسی کشورها، دین جایی نداشت و دولت‌ها بسته به قوانین ضد الهی خود سیره زندگی مردم را نیز غیر الهی پایه ریزی می‌کردند. دنیایی که مانند دوران اموی و عباسی حق را به گوشه رانده بود و سیاهی و زشتی خود را با دستگاه‌های تبلیغی و رسانه‌ای درست انگاری می‌کرد.

در این ظهور مردی دین‌مدار و حق‌طلب به نام خمینی کبیر اندیشه‌ای جدید در اطلس سیاسی دنیا رقم زد و افق دید او در قلب مردم نور امید ایجاد کرد.

انقلابی که حقیقتاً انفجار نور بود و چشمان و قلب‌ها را به حقیقت روشن کرد، قلب‌های مردم چنان از آرمان خواهی خمینی کبیر روشن شد و جراتی به آنان داد که در برابر طاغوت تا دندان مسلح سینه سپر کردند و سایه سنگینش را از کشور رهاندند و پس از گذر ۴۰ سال هنوز پای این انقلاب و کشور در برابر استکبار، استعمار و استبداد سینه سپر می‌کنند.

در حال حاضر انقلاب جوان اسلامی که ۴۳ سال از عمر آن می‌گذرد با ناملایمتی‌ها و دشمنی‌های سنگینی مواجه شده است چرا؟ چون تنها نظام دینی برخاسته از اراده ملت پس از ۲هزار و ۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی در ایران است.

انقلابی که خود را در برابر ابر قدرت‌های غیر الهی می‌بیند و آن را بر نمی‌تابد، تمام نسل‌های پس از انقلاب دلبسته به آرمان‌های متعالی آن هستند و هر کجا که انقلاب اسلامی اراده کند این جوانان با اراده‌های پولادین در آنجا حضور پیدا می‌کنند.

در واقع دهه‌فجر، فجر نور حقیقت بر دل‌های خوابیده و چشم‌های زنگار زده بود و امروز دشمنی غربی‌ها و عمال آنان در منطقه با انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی همچنان راه درست را در مبارزه با پلیدی‌ها و زشتی‌های دوران انتخاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار