شهید على‌محمد محمودى:

مدافع و مبلغ جمهورى اسلامى باشید

شهید على‌محمد محمودى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در همه حال مدافع و مبلغ نظام جمهورى اسلامى باشید و در راه رسیدن به کمال و مبارزه با سختی‌ها از صبر و نماز یارى بجویید و همیشه نمازتان را در اول وقت بجاى آرید که همه وظیفه این است.»
کد خبر: ۵۰۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ - 10February 2022

مدافع و مبلغ جمهورى اسلامى باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید علی‌محمد محمودى

«بسم الله الرحمن الرحیم

من رو به جبهه نهادم، زیرا خود را موظف و مکلف به این امر یافتم، قرآن به این راه هدایتم کرده و حسین زمانم مرا بدین راه امر فرموده است و خدایم به موجب آیه اولى الامر منکم اطاعت از وى را بر من واجب گردانید و در آیات کریمه اش امر به جهاد در راه حفظ دینم نموده و جهاد و شهادت در راهش را، راهى براى رسیدن به قرب ایزدی‌اش قرار داده است.

پدر عزیز و بزرگوارم از شما به خاطر زحمات فراوان و تلاش و کوشش وافرتان که براى پرورش و تربیت من بر خود هموار کردید سپاسگزارم و از خداوند می‌خواهم در ازاى آن رنج‌هاى فراوان در دنیا و آخرت جزاى خیرتان عنایت فرماید و شما را در شمار رستگاران قرار دهد و با نیکان مشهور و محشور گرداند، از شما می‌خواهم حق خود را بر من حلال بگردانید و در شهادت من به خود غم و اندوه راه ندهید، زیرا هیچ مناسبتى با این موضوع ندارد، چون غم و اندوه هنگامى دست می‌دهد که مصیبتى بر انسان در غیر راه خدا وارد آید در صورتى که شهادت یکى از نعمت‌هاى بزرگ و آشکار خداوندى است و سعادت بزرگى است که همه کس را توفیق دستیابى به آن نباشد؛ و با کمال خوشرویى و شادمانى و با روحیه‌اى عالى هنگام برگزارى مراسم و بعد از آن با مردم برخورد داشته باش و با این عظمت روح شهدا را شاد و قلب امام زمان (عج) را خشنود بگردان و قلب منافقین و مستکبرین را بلرزان.

از مادر عزیزم نیز می‌خواهم به مهر مادری‌اش مرا ببخشد و حقش را بر من حلال گرداند، با کمال خشنودى و رضایت از خداوند بخواه که این قربانى ناچیز را به سبب لطف بیکرانش قبول بفرماید؛ و از خواهران و برادران این نور چشمان عزیز می‌خواهم که در راه یادگیرى و مطالعه علم و دانش و معرفت خداى متعال و عمل به احکام مقدس و پیشبرد اهداف عالیه و انسان ساز اسلام و قرآن همیشه کوشا باشید و در همه حال مدافع و مبلغ این احکام و نظام جمهورى اسلامى باشید و در راه رسیدن به کمال و مبارزه با سختی‌ها از صبر و نماز یارى بجویید و همیشه نمازتان را در اول وقت بجاى آرید که همه وظیفه این است.

تقواى الهى پیشه نمایید و خیلى مواظب باشید که اخلاقتان اسلامى و قرآنى باشد و با کردار و رفتار محافظ خون شهیدان باشید و بدانید که آن‌ها همیشه بر شما نظاره‌گرند.

از همه مى خواهم که مبلغ اسلام و قرآن باشند و پیرو و پشتیبان ولایت فقیه و در مقابل مخالفین و نان به نرخ روزخور‌ها سخت به دفاع برخیزند که این کار براى هر مسلمانى وظیفه شرعى است و اگر بی‌طرف باشند در مقابل خدا و خون شهیدان مسئولند.

از دانش‌آموزان می‌خواهم که عاشقانه در سنگر مدرسه نهایت سعى و تلاش خود را براى یادگیرى علم و دانش  به منظور رسیدن به خودکفایى علمى بنمایند و کشور و ملت خود را از غیر خود و خداى خود بى نیاز سازند.

والسلام على من التبع الهدى»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار