شهید کاظمی: با باطل مبارزه کنید

شهید پنجعلی کاظمی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «هر سرباز یا پاسدار که در جبهه‌ها علیه باطل مبارزه می‌کند از حق تمام مستضعفان جهان دفاع می‌کند.»
کد خبر: ۵۰۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 13February 2022

شهیدکاظمی: با باطل مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید پنجعلی کاظمی

«بسم الله الرحمن الرحیم

واجب است که هر انسان وصیت‌نامه داشته باشد. از قول من به امام بگوئید تا جان در بدن داشتم بیعتم را نشکستم، من با چشمان باز و عقل خودم به جبهه آمدم ضمن اینکه مرجع عالیقدر امام خمینی بت‌شکن هـم حق بودن این جبهه را تایید کرده است پس آگاهانه می‌روم این راه را.

اگر انشاءالله خداوند قبول کند کار من خیلی مفید است یعنی اگر یک جاده درست کنم صد نفر تدارک می‌شوند اگر سنگر می‌کنم چندین جان و مواضع صدنفر را حفظ کرده‌ام و اگر شهید شوم یک نفر هستم پس اینجا فداکاری لازم است، هر سرباز یا پاسدار که در جبهه‌ها علیه باطل مبارزه می‌کند از حق تمام مستضعفان جهان دفاع می‌کند.

دشمن این جنگ را برای شکست انقلاب اسلامی آغاز کرده است. این انقلاب به رهبری نائب امام زمان (عج) خمینی بت‌شکن لرزه بر اندامشان انداخته و با تمام نیرو از هر راهی که شده می‌خواهند این انقلاب را بکوبند، ولی کورخوانده‌اند نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند، به فرموده امام امت خمینی تا چندی که این ملت متکی به خداوند است آسیب‌پذیر نیست انشاء‌الله.

پدرجان و مادر مهربانم و برادر و خواهران گرامی‌ام و همسر عزیزم و تمام قوم و خویشان مسلمانم می‌دانم که شما چشم به راه من هستید می‌دانم که شما زحمت زیادی برای من کشیده‌اید و می‌دانم که جان انسان خیلی ارزش دارد. همه این‌ها را می‌دانم، اما وقتی انسان به عظمت این انقلاب و این رهبر عزیز پی می‌برد یک جان چه ارزشی دارد اگر صد جان داشتم فدای این رهبر و این انقلاب می‌کردم، در شهادتم شاد باشید و گریه نکنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار