توصیه شهید «سلیمانى مى‌آبادى» به ملت ایران

شهید محمد سلیمانى مى‌آبادى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیام من به خانواده ام و تمام اقوام و آشنایان و تمام خواهران و برادران این است اطاعت از فرامین رهبر انقلاب را واجب شرعى دانسته و دوستان او را دوست خود و دشمنان او را دشمن خود بدانند.»
کد خبر: ۵۰۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 11February 2022

توصیه شهید «سلیمانى مى‌آبادى» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد سلیمانى می‌آبادی

«بسم الله الرحمن الرحیم

«اى کسانى که ایمان آورده‌اید می‌خواهید راهنمایی کنم شما را به داد و ستدى که از عذابى دردناک رهایی بخشد، به خدا و رسولش ایمان آورید و در راه خدا بوسیله جان و مالتان جهاد کنید که این از هر تجارتى براى شما بهتر است اگر بدانید».

مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد. (امام خمینى)

فراموش نکنید که دنیا به آخر می‌رسد سعى کنید به دنیا دل نبندید و خود را مهیاى سفر آخرت کنید، چون عاقبت ما را از این خانه بیرون مى کنند و چه خوب است که انسان آگاهانه و آزادانه انتخاب کند که خانه را ترک کند، زیرا نهایتا ما را از این خانه خواه ناخواه بیرون می‌کنند؛ و شهادت شربتى است که هر کس توان آن را ندارد بنوشد مگر اینکه خود را از تمام قید و بندهاى ظاهرى اعم از مال و جان رها کند و در راه حق علیه باطل فدا نماید بله این راه راه سعادت و راه پیروزى انسانهاست.

من با کمال میل به این جبهه مقدس براى پیروزى اسلام می‌روم، چون به خودم تعلق ندارم یعنى خلق نشده‌ام راحت طلب باشم و یا در پى آسایش دنیوى باشم نه این ارزشى ندارد ما خلق شده‌ایم آزمایش شویم و این جهان آزمایشى بیش نیست و زندگى جاوید و ابدى آن جهان است و ما ایرانی‌ها که مردم بی‌وفاى کوفه نیستیم که در کوفه حضرت مسلم و در صحراى کربلا امام حسین (ع) را تنها گذاشتند اکنون وقت انجام وعده‌هایی که به خود داده‌ام فرا رسیده است با پیام حسین زمان خمینى طاقت نیاوردم بمانم و براى احیاى اسلام عزیز و انجام وعده خود داوطلبانه به جبهه رفتم.

پیام من به خانواده ام و تمام اقوام و آشنایان و تمام خواهران و برادران این است اطاعت از فرامین رهبر انقلاب را واجب شرعى دانسته و دوستان او را دوست خود و دشمنان او را دشمن خود بدانند که دشمنان او دشمنان اسلام و دوستان او دوستان اسلامند.

والسلام دیگر عرضى ندارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار