مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز:

تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی، معادلات استکبار جهانی را بر هم زد

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زد و همه ناامیدی را به امید تبدیل کرد.
کد خبر: ۵۰۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ - 10February 2022

تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی، معادلات استکبار جهانی را بر هم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، ویژه‌برنامه دهه فجر ۱۴۰۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و به همت پایگاه شهید آیت‌الله صدر (ره) حوزه مقاومت بسیج ۴۱۱ محمد رسول‌الله (ص) سپاه ناحیه امام هادی (ع) در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی قطعه‌ای از بهشت است، اظهار داشت: تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زد و همه ناامیدی را به امید تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، جریاناتی در کشور فعالیت کردند که شعارهایی داشتند، در مقاطعی تقریباً به قدرت رسیدند و کارآمدی و ناکارآمدی این جریانات و شعارهای آن‌ها بر همگان روشن شد. شرایطی که یک رئیس‌جمهور و جریان مدعی اداره یک حکومت باید داشته باشد، ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه کارگزاران حکومت باید در مسیر خداپرستی و دین‌باوری و امیدآفرینی گام بردارند و مسیر شهدا را فراموش نکنند، مطرح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، در هر مقطعی که کار به تفکر و جریان انقلاب سپرده شد، شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای بودیم.

حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: اما در هر مقطعی که کار به تفکر غیرانقلابی سپرده شد، نتایج مطلوب و موفقیت چندانی به دست نیامد؛ اگرچه ریل‌گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای است که دشمنان داخلی نیز در مقاطعی به قدرت رسیدند اما نتوانستند در میسر حرکت و پیشرفت این نظام چالشی ایجاد کنند و از این به بعد هم نخواهند توانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار