امیرعبداللهیان:

ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بود

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 11February 2022

ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که دیروز (پنج‌شنبه) به همراه رئیس جمهور در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان سفرای خارجی مقیم تهران بود، بامداد امروز (جمعه) ۲۲ بهمن ماه در توئیتی در این باره نوشت: افتخار داشتم در معیت رئیس جمهور محترم در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران میزبان سفرای خارجی مقیم باشم.

وی تصریح کرد: ارزش‌های والای انقلاب همچنان راهنمای ما در سیاست خارجی خواهد بود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیروز (پنجشنبه) طی اظهاراتی در مراسم بزرگدشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران بیان کرد: ملت عزتمند ایران در طول تاریخ اثبات کرده است عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می‌دهد و تهدید را با مقاومت، ایستادگی و با زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در وین، یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف‌های غربی قرار دارد که در مقابل جامعه جهانی باید رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند.

وزیر خارجه تصریح کرد: ما با جدیت، برنامه و ابتکار در میز مذاکره حضور داریم، برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم. زمان پایان مذاکره را ترجمان اراده طرف‌های غربی در پایبندی کامل آن‌ها به رفع تحریم‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار