رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در دیدار با سرلشکر باقری مطرح کرد؛

کاهش روزافزون آمار جرایم در بین نیرو‌های مسلح

پورخاقان گفت: شاهد کاهش روزافزون آمار جرایم در بین نیرو‌ها بوده‌ایم که البته حکایت از زحمات شبانه روزی همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیرو‌های مسلح در امر پیشگیری دارد.
کد خبر: ۵۰۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 11February 2022

کاهش روزافزون آمار جرایم در بین نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، «احمد‌رضا پورخاقان» رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح به همراه معاونان این سازمان با سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصاً شهید حسن باقری و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت کشور از هیچ کوششی فروگذار نکرده و از پاک‌ترین نیرو‌های مسلح در دنیا هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در نیرو‌های مسلح، تقویت جایگاه فرماندهی است و سازمان قضائی با اعتقاد به اینکه شخصیت حقیقی و حقوقی مجرم باید از هم تفکیک گردد در عمل مصمم به جلوگیری از ورود هرگونه خدشه به جایگاه حقوقی نیرو‌های مسلح بوده است.

پورخاقان در ادامه این دیدار افزود: علی‌رغم افزایش تعداد پرسنل نیرو‌های مسلح بحمدالله به لحاظ تدابیر صورت گرفته در امر پیشگیری از وقوع جرم، شاهد کاهش روز افزون آمار جرایم در بین نیرو‌ها بوده‌ایم که البته حکایت از زحمات شبانه روزیِ همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیرو‌های مسلح در امر پیشگیری دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار