مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:

اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی به بن بست استراتژیک رسیده است

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: اسرائیل در برابر ایران به یک بن بست استراتژیک رسیده است و هیچ راه حل مطلوبی پیش رو ندارد و ما یک قدرتمند بین‌المللی هستیم.
کد خبر: ۵۰۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 11February 2022

اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی به بن بست اسراتژیک رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه امروز در آئین جشن چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی در مصلای ساری با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده این انقلاب را اینگونه داد که زمینه‌ساز انقلاب الهی است، اظهار داشت: خداوند در سوره اسرا به بنی اسرائیل فرمود شما دو بار در زمین فساد می‌کنید وقتی فساد اول شکل می‌گیرد ما بر علیه شما بندگان مان را نازل می‌کنیم و بر علیه شما قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه کلمه «عباده» در قرآن هم برای مومنین و هم برای کفار استفاده شده است، گفت: اما به نظر خیلی از مفسران قرآن کریم بویژه علامه طباطبایی «عبادا لی» مختص مومنین است و بعضی از علمای تفسیر قرآن «عبادا لنا» را مختص مومنان می‌دانند.

حجت الاسلام تسخیری بیان داشت: سیلی محکم بر بنی اسرائیل توسط عبادالنا محقق خواهد شد و بار دوم باز اتفاق می‌افتد اما وعده دوم آنقدر ضربه محکم می‌خورند صورت‌های‌شان سیاه می‌شود و وارد مسجدالاقصی خواهند شد همچنان که این بار اول این اتفاق افتاد و این وعده الهی، وعده سنگین‌تر است که به واسطه «عبدالنا» محقق خواهد شد و آن موضوع روز قدس است.

این مسئول با اشاره به اینکه از همان روزهای آغازین انقلاب، امام بزرگوار، غده سرطانی منطقه را رژیم صهیونیستی مطرح کرد، ادامه داد: امروز یکی از عوامل موثر در منطقه برای از بین بردن انقلاب اسلامی همین رژیم صهیونیستی است و ملتها و دولتهای گماشته غرب را در منطقه بر علیه انقلاب تحریک می‌کند و هزیه‌های زیادی می‌کنند تا با بمباران رسانه‌ای و دروغ پراکنی ملت را انقلاب مایوس کنند.

انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست؛ امام فرمودند ما می‌خواهیم این انقلاب را به جهان صادر کنیم نه بین ملتهای اسلامی دنیا، چراکه این انقلاب یک هدف بلند و یک افق و یک نگاه بلند دارد و یک تفکر است و نیامد استبداد درونی و طاغوت آن روز را از بین ببرد، آمد در دنیا بتهایی که به دنبال استکبار جهانی است سیلی محکم بزند و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برساند.

این مسئول با عنوان اینکه مبدا حرکت حکومت جهانی ولی عصر (عج) انقلاب اسلانی ایران است و این راه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: «عبدالنا» اهل قم هستند که ضربات شدید به دشمنان وارد می‌کنند؛ فرزند امام جعفر صادق (ع) فرمود یک مرد الهی انقلابی بابصیرن فقیه مجتهد و مرجع دینی از قم قیام می‌کند و مردم را دعوت می‌کند و مردم کنار هم جمع می‌شوند و هیچ قدرتی جلوی آنها نمی‌تواند بایسند محکم و اسوار ایستاده اند و توکل‌شان بر خداست.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت خدا دست خدا را بالای سرشان داشته باشند نصرت می‌یابند و اگر نگاه به کدخداهایی که معرفی کردند، داشته باشند ملت ضعیف و خار و زیر سلطه استکبار قرار می‌گیرد و غربگرایان که قدرت داشتند و تمام آمال شان به غرب بود مشکلات اقتصادی بوجود آوردند چون نگاهشان به ولی فقیه نبود 

حجت الاسلام تسخیری عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بدانند تا زمانی که دست خدا بر سرمان هست و نگاه به نائب امام زمان امام خامنه ای عزیز داریم ملتی سربلند و عزیز خواهیم بود و این انقلاب بنا به روایات این پرچم به زمین نمی‌خورد مگر آنکه به دست صاحب اصلی اش برسد. 

وی با بیان اینکه ما ملت قدرتمندیم و این اذعان آمریکاست، گفت: اسرائیل در برابر ایران به یک بن بست استراتژیک رسیده است و هیچ راه حل مطلوبی پیش رو ندارد و ما یک قدرتمند بین المللی هستیم.

حجت الاسلام تسخیری بیان داشت: نفوذ انقلاب اسلامی منحصر نشد و ملتهای مقاومت دور هم جمع شدند و پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و به فضل الهی به زودی ملت مسلمان در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند و پرچم انقلاب را به دست امام زمان خواهند رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار