قاسم سلیمانی از «قاسم میرحسینی» می‌گوید

حاج قاسم سلیمانی شهید «حاج قاسم میرحسینی» را سیدالشهدای همه شهدای استان سیستان و بلوچستان و بزرگ لشکر 41ثارالله نامیده است.
کد خبر: ۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ - 03August 2015

قاسم سلیمانی از «قاسم میرحسینی» می‌گوید

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در رابطه با حاج قاسم میرحسینی گفته است:«ما همه مات و مبهوت حرکات او میشدیم. او یک سخنور بود و وقتی شروع به صحبت میکرد. به قول بچه ها «جادو» میکرد. تمام حرفهای خودش را با استناد به آیات و روایات نقل میکرد. من واقعا احساس میکردم هیچ روحانیای توی سن و سال خودش به پای ایشان نمیرسید. در بعد فرماندهی باید بگویم ایشان در جلسات همیشه صائبترین نظرات را میداد. بهترین نظر؛ نظر شهید میرحسینی بود و در میدان عمل هم همانها به وقوع میپیوست.من خدا را شاهد میگیرم که هیچ وقت در چهره شهید میرحسینی در سختترین شرایط هراسی ندیدم.انگار در وجود این مرد چیزی بعنوان ترس،هراس،دلهره و تردید وجود نداشت. اگر در محاصره بود همانطور صحبت میکرد که در اردوگاه صحبت میکرد. سیدالشهدای همه شهدای استان سیستان و بلوچستان و بزرگ لشکر ثارالله، که واقعا امروز من در هر مأموریتی جای او را خالی می بینم، شهید میرحسینی است.»

کنگره شهدای دانشجو سیستان و بلوچستان سال گذشته آغاز به کار کرد و قرار است در آذرماه امسال نیز اختتامیه فعالیتهای این کنگره برگزار شود. یکی از برنامههایی که برای اختتامیه در نظر گرفته شده رونمایی از چندین کتاب است. یکی از این کتابها زندگینامه و رشادتهای شهید قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر 41ثارالله خواهد بود.

همچنین دیدار با خانوادههای شهدا، تولید ویدئو کلیپ و تقدیر از مادران و پدران شهدا در روز اختتامیه کنگره از دیگر برنامهها هستند.

تعداد دانشجوی استان سیستان و بلوچستان 45 نفر است.

تصویر سرلشکر قاسم سلیمانی را در کنار شهید قاسم میرحسینی نشان میدهد.

 

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار