نماینده مردم در مجلس:

خودکفایی مهمترین درس انقلاب اسلامی است

آصفری گفت: مهمترین علت پیشرفت در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل خودکفایی، تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیرو‌های جهادی با روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۵۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 11February 2022

خودکفایی مهمترین درس انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب به ما درس استقلال و خودکفایی در رشد را داده است، با انقلاب روی پای خود ایستاده ایم و نشان دادیم نمی‌توانیم برای پیشرفت منتظر چراغ سبز بیگانگان باشیم.

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: سرعت پیشرفت کشور در مسیر انقلاب روزانه افزایش یافته است و در حوزه‌هایی از جمله دانش بنیان‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم.

وی اظهار داشت: مهمترین علت پیشرفت در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خودکفایی، تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیرو‌های جهادی با روحیه انقلابی بر می‌گردد. اگر همین مسیر را با افراد توانمند در عرصه‌های مختلف طی کنیم مطمئنا جمهوری اسلامی در آینده در حوزه های، چون خودرو، کشاورزی و عمران در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: در شرایطی که شاهد همدلی بین قوه مقننه و مجریه هستیم می‌توانیم در راستای استفاده از تولید داخل و جذب سرمایه گذاری در کشور، در روند پیشرفت کشور در مسیر انقلاب گام‌های موثرتری برداریم.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار