نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است

«رضایی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است، گفت: وقتی امروز را با چهل سال قبل مقایسه می‌کنیم عزت و آزادی و استقلال کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۵۰۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ - 11February 2022

انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» در سخنرانی پیش از نماز جمعه آب‌پخش با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی ایران اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن یوم‌الله است؛ زیرا روزی است که دست قدرت الهی آشکار می‌شود.

وی به آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و گفت: باید قدردان این انقلاب باشیم که با رهبری امام و تدبیر خلف صالح ایشان ادامه یافته است. باید شرایط کشور امروز را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است افزود: وقتی امروز را با چهل سال قبل مقایسه می‌کنیم عزت و آزادی و استقلال کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: نباید برخی از مشکلات و کاستی‌ها باعث شود که برکات انقلابی که به برکت خون شهدایی همچون شهید شریفی به ثمر رسیده است را فراموش کنیم.

رضایی با بیان اینکه نوکری و خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانم تاکید کرد: یکی از مسائل مهم مردم آب‌پخش مسئله سند زمین‌های مردم است و از روزی که افتخار خدمت به مردم در مجلس را داشته‌ام به صورت جدی این موضوع را پیگیری و دنبال کرده‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار