نماینده مردم در مجلس:

عزت و وحدت ملی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است

شرفی با بیان اینکه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی عزت و وحدت ملی برای کشور است، گفت: مانع تراشی‌های افرادی که از ادامه مسیر انقلاب اسلامی خسته و دل بریده شده‌اند نمی‌تواند سد راه ملت در عزت‌طلبی و رویکرد عقلانی شود.
کد خبر: ۵۰۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ - 12February 2022

عزت و وحدت ملی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلامرضا شرفی» نماینده مردم آبادان در مجلس دهم در گفت‌وگویی با اشاره به نامگذاری آخرین روز از ایام الله دهه فجر امسال به‌عنوان «انقلاب اسلامی، عزت، عقلانیت، تجلی وحدت ملی»، اظهار داشت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی عزت و وحدت ملی برای کشور است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، پدیده‌ای نوظهور و بدیع در زمان خود بود که مبتنی بر ارزش‌های انسانی پا گرفت و با پشتیبانی مردم به مسیر خود ادامه داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم اظهار داشت: اگرچه ملت ایران در طول این مسیر با مشکلاتی مواجه بود، اما امروز این انقلاب به دنیا صادر شده و به عنوان مثال شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز به کلید واژه‌ای برای گروه‌ها و نژاد‌های مختلف تبدیل شده از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

شرفی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود همه سختی‌ها به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهند و مانع تراشی‌های افرادی که از ادامه این مسیر خسته شده‌اند نمی‌تواند سد راه این ملت در عزت‌طلبی و رویکرد عقلانی شود.

وی افزود: عده‌ای که به دنبال امیال نفسانی خود هستند و از ادامه مسیر انقلاب خسته دل بریده شده‌اند به دلیل پلشتی‌هایی که در درون آنهاست سعی در سیاه‌نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنند و سعی دارند تا پیشرفت‌ها و توسعه در بخش‌های مختلف در طول پیروزی انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها