یادداشت/ حامد افروغ

غبارروبی از مبانی و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ملت ایران هر سال با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم و اراده خود را برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ مسئولان و جهان می‌کشد، تا هر کس موقعیت خود را برای مواجهه با این ملت دریابد.
کد خبر: ۵۰۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴ - 12February 2022

راهپیمایی 22 بهمن؛ روز غبارروبی از مبانی و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی در سال ۱۳۵۷ با دشمنی‌ها و دسیسه‌های پنهان و آشکار بسیاری روبرو شد؛ دسیسه‌هایی که هنوز اثرات آن را در حوزه‌های مختلف به وضوح می‌توانیم ببینیم. توطئه‌هایی که با کمک جریان نفوذ داخلی، زرمداران و وابستگان به دشمن و در نهایت تحریم‌های همه‌جانبه، می‌روند تا به خیال باطل دشمن کم این انقلاب را بشکنند تا دوباره ملت ایران را در مدار وابستگی و بله‌قربان‌گویی مشاهده کنند، فارغ از اینکه ملت ایران همواره در کوران بلایا و مشکلات، مانند سرو بوده که خم شده، اما کمر تا نکرده است.

انقلاب اسلامی روز گذشته چهل و سومین بهار خود را جشن گرفت، بهاری که قرار بود با تاکیدات دشمن، از چهلمین شماره خود فراتر نرود و مضمحل شود، اما به مدد سه عنصر پایدار، توانست خود را علی‌رغم همه کارشکنی‌ها حفظ کند، «خدا»، «مردم» و «رهبری».

امروز صدای رسای ملت ایران به گوش هر آزاده‌ای در اقصی نقاط عالم رسیده است. صدایی که پایه‌های سیطره دنیای غرب بر افکار و سرنوشت‌ها را به لرزه انداخته و هر روز هم طرفداران بیشتری می‌یابد. ملت ایران در این دوران چهل و سه ساله نشان داد تفسیر واقعی با خدا بودن و بر راه حق اصرار ورزیدن به چه معناست و نتیجه آن جز پیروزی در مقابل زورمداران نیست.

از تحلیل‌های خودمانی و بعضا گله‌آمیز درباره وضع موجود که بگذریم، به اعتراف کارشناسان غربی و شرقی انقلاب اسلامی هر روز با قدرت بیشتری مسیر خود را طی می‌کند و مردم در راه دفاع از انقلاب و اسلام و مسیری که طبق فطرت و مرام دیرین خود برگزیده‌اند، مصمم‌تر و آگاه‌تر می‌شوند.

راهپیمایی ۲۲ اگرچه مدتی است به دلیل شیوع ویروس کرونا با اشکال دیگری برگزار می‌شود، اما ماهیت آن همچنان تقویت و تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌ها و مبانی اصیل انقلاب اسلامی است که غالبا از سوی برخی مسئولان غرب‌زده، یا بی‌تخصص یا بی‌تعهد فراموش شده است. این روز بزرگترین پیام را به مسئولان مخابره می‌کند که ملت ایستاده‌اند، پس آن‌ها هم به این اقیانوس بی‌کران تکیه بزنند و با گام‌های استوار به خدمت بپردازند.

ملت ایران هر سال با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم و اراده خود را برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ مسئولان و جهان می‌کشد، تا هر کس موقعیت خود را برای مواجهه با این ملت دریابد. ملتی که نه در برابر کم‌کاری برخی مسئولان می‌شکند و نه در برابر فشار‌های حداکثری دشمنان از مسیر خود منصرف می‌شود و آزادگی یعنی همین که با وجود همه مشکلات، سر را بلند کرده و با افتخار بر آنچه هستی اقرار کنی و تاریخ شهادت خواهد داد که ملت ایران در راه خدا از هیچ تلاشی دریغ نکرد و قطعا در پایان این تلاش، پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار