نماینده مردم در مجلس:

پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان در راستای رشد و توسعه کشور باشد

مفتح گفت: پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان باید در راستای رشد و توسعه کشور باشد، به این معنا که نمایندگان هم باید به دنبال رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود باشند و هم باید به منابع دولت توجه کنند.
کد خبر: ۵۰۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 13February 2022

پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان باید در راستای رشد و توسعه کشور باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدمهدی مفتح» عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت نگاه ملی و نه محلی به بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی نمایندگان، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده به موضوع عملیاتی شدن اصلاح ساختار بودجه توجه ویژه‌ای می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در بررسی لایحه بودجه نگاه ملی و کلان داشته باشند و مسائل ملی را به مسائل منطقه‌ای ترجیح دهند.

وی اظهار داشت: البته پیشنهادات منطقه‌ای نمایندگان درباره بودجه می‌تواند منافاتی با منافع ملی نداشته باشد.

مفتح بیان کرد: هر منطقه‌ای مشکلات خاص خودش را دارد و مردم از نمایندگان خود می‌خواهند که در زمینه رفع این مشکلات تلاش کنند.

 نماینده مجلس بیان داشت: پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان باید در راستای رشد و توسعه کشور باشد، به این معنا که نمایندگان هم باید به دنبال رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود باشند و هم باید به منابع دولت توجه کنند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار