نماینده مردم در مجلس:

نمایندگان مجلس در بودجه ۱۴۰۱ تصمیماتی به نفع مردم می‌گیرند

حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی و تصویب لایحه بودجه آن است که تصمیم‌گیری‌ها به نفع مردم باشد و ضربه‌ای به معیشت آنان وارد نشود.
کد خبر: ۵۰۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 06February 2022

نمایندگان در بودجه ۱۴۰۱ تصمیماتی به نفع مردم می‌گیرند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به رویکرد نمایندگان در بررسی بودجه ۱۴۰۱، اظهار داشت: نمایندگان به دنبال بهبود شرایط معیشتی مردم در بودجه بوده و همواره به دنبال آن هستند که مصوباتشان در کمیسیون تلفیق، منجر به کسری بودجه نشود.

نماینده مجلس با بیان اینکه مصوبات بودجه‌ای باید واقع‌بینانه باشد تا کشور دچار کسری بودجه نشود، بیان داشت: رویکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی و تصویب لایحه بودجه آن است که تصمیم‌گیری‌ها به نفع مردم باشد و ضربه‌ای به معیشت آنان وارد نشود.

وی تأکید کرد: مؤید این مسئله آن است که کمیسیون تلفیق بودجه، اخیراً با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال آینده موافقت نکرد چرا که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تأثیرات منفی بر معیشت مردم می‌گذارد.

حجت‌الاسلام نقدعلی با بیان اینکه مفاد بودجه ۱۴۰۱ در برای حمایت از اقتصاد، معیشت، ساماندهی وضعیت مسکن و تسهیل ازدواج جوانان است، اظهارداشت: همچنین بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است که حتما باید پرداخت و بخشی از این اعتبارات باید در بودجه گنجانده شود و صرف بهبود وضعیت اقتصادی مردم شود.

 نماینده مجلس گفت: پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان در برای تقویت وضعیت معیشتی مردم است و اگر در بخشی از بودجه سال آینده معیشت مردم مورد توجه قرار نگرفته باشد، قطعا نمایندگان با آن موافقت نمی‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار