عضو شورای شهر تهران:

آرایش پایتخت با «پرچم» در دهه فجر بی‌نظیر بود/ استفاده از عنصر پرچم ادامه یابد

نادعلی با تقدیر از اجرای متفاوت آرایش شهر در دهه فجر با استفاده از عنصر پرچم، خواستار تکرار این شیوه در سال‌های آینده شد.
کد خبر: ۵۰۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 13February 2022

آرایش پایتخت با «پرچم» در دهه فجر بی نظیر بود/ استفاده از عنصر پرچم ادامه یابدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا نادعلی» نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود، اظهار داشت: دهه فجر از جهت آرایش شهر متفاوت از سال‌های گذشته بود و سازمان زیباسازی شهرداری، سازمان تبلیغات و شبکه سوم سینما سه کار مهم را انجام دادند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان تبلیغات محتوا را تولید کرد و شبکه سه پوشش داد و سازمان زیباسازی آرایش شهر را عهده دار بود که این کار را پوشش داد.

نادعلی عنوان کرد: بعد از راهپیمایی همیشه پوسترها در کف زمین ریخته می‌شد اما امسال سازمان زیباسازی در یک اقدام خوب با پرچم جمهوری اسلامی شهر را آرایش داد.

وی اضافه کرد: پرچم عنصر ملی بی‌نظیری است که توانست با امیدآفرینی شهر را به زیبایی تزیین کند. تمرکز بر پرچم به عنوان عنصر الهام‌بخش کم‌نظیر می‌تواند برای دهه‌های فجر بعدی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان از نورافشانی بر برج میلاد به عنوان یک اقدام ویژه تشکر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار