مدیر مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم فردا برگزار می‌شود

سردار آسودی گفت: شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم، دوشنبه ۲۵ بهمن در محل ستاد کل سپاه با حضور وزیر ارشاد و فرماندهان سپاه به صورت خیلی محدود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 13February 2022

شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم برگزار می‌شودسردار محمدعلی آسودی مدیر مؤسسه علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس‌، درباره شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم، اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم دوشنبه (۲۵ بهمن) در محل ستاد کل سپاه با حضور وزیر ارشاد و فرماندهان سپاه به صورت خیلی محدود برگزار می‌شود که طی آن نفرات برگزیده ۱۶ رشته این جشنواره معرفی می‌شوند.

وی افزود: پزشکی، پیراپزشکی، فنی مهندسی، تاریخ توصیفی و تحلیلی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، تاریخ شفاهی، زندگینامه شهدا و ... که در قالب داستان، رمان، اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سیاسی ـ امنیتی، متون آموزشی به نگارش درآمده اند، ۱۶ رشته این دوره از برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم هستند؛ البته در کنار این رشته ها، بخش ویژه آثار شهید حاج قاسم سلیمانی هم وجود دارد.

سردار آسودی ادامه داد: برای این دوره تعداد ۳۴۵ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که علاوه بر این آثار، تعداد ۳۹ مقاله علمی هم در مدت زمان تعیین شده، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه آثار مربوط به ادبیات، شعر، داستان و رمان بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه را شامل می‌شود، تصریح کرد: در هر دوره از پیشکسوتان اهل قلم سپاه و خانواده شهدای مدافع حرمی که اثری از آن‌ها تالیف شده باشد، تجلیل می‌شوند که در این دوره نیز این تجلیل‌ها را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار