امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حفظ آثار با موضوع نقش پزشکی در دوران دفاع مقدس امضا شد.
کد خبر: ۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ - 03August 2015

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی  و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: این تفاهم نامه با موضوع نقش پزشکی در دوران دفاع مقدس با ابعاد مختلف از جمله امداد، اعزام پزشکان به عنوان رزمنده، پوشش بیمارستان های صحرایی و پژوهش علمی و مستند سازی نقش پزشکی در دوران دفاع مقدس است.

سردار علی پور با اشاره به اهمیت انتقال حماسه های دوران دفاع مقدس به نسل های آینده افزود: نسل آینده دانشجویان به دنبال رفع ابهامات خود در دوران جنگ خواهند بود و باید خود را برای آینده و سوالات دانشجویان آماده کنیم.

وی با تاکید بر علمی بودن پژوهش های حوزه درمان و پزشکی تصریح کرد: یک تیم پژوهشی باید نقش دانشگاه علوم پزشکی را با نگاه کارشناسی پژوهش و مستند کند تا آیندگان بتوانند از جایگاه پزشکان که نقش بسیار ارزنده ای داشته اند استفاده کنند.

در این جلسه دکتر ایدانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه را از دغدغه های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: کارگروهی جهت کارشناسی کردن موضوعات تفاهم نامه تشکیل شده است که بزودی نحوه ی اجرایی کردن این تفاهم نامه را بررسی خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور معاونین و اصحاب رسانه تبادل شد.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار