معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

آمادگی ارتش برای مقابله با سویه جدید کرونا

دریادار سیاری گفت: در صورتی که سویه جدید کرونا شرایط را به سمت افزایش بیماران و همه‌گیری ببرد، ارتش با تمام توان همچون گذشته آماده امدادرسانی به مردم است.
کد خبر: ۵۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶ - 15February 2022

آمادگی ارتش برای مقابله با سویه جدید کروناامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص شیوع سویه جدید کرونا در سطح کشور، اظهار داشت: امیدواریم با اقداماتی که در حوزه پیشگیری و واکسیناسیون سراسری در سطح کشور صورت گرفته است، روز به روز شاهد کاهش تلفات و رسیدن به روند مطلوب در زمینه مقابله با ویروس کرونا باشیم.

وی تأکید کرد: ارتش و نیروهای مسلح همواره آماده کمک به هموطنان در شرایط نامطلوب و حوادث غیرمترقبه هستند.

دریادار سیاری گفت: در صورتی که سویه جدید کرونا شرایط را به سمت افزایش و همه‌گیری این بیماری در سطح کشور ببرد، ما با تمام توان همچون گذشته آماده مقابله با سویه جدید کرونا و کمک‌رسانی به مردم هستیم و از هیچ خدمتی در این رابطه دریغ نخواهیم کرد؛ همچنان که پیش از این نیز بیمارستان‌ها، نقاهتگاه‌ها، بیمارستان‌های صحرایی و سامانه بهداشت و درمان ارتش در برابر این بیماری منحوس، حضور مؤثر داشته و خدمت‌رسانی کرده‌اند.

پیش از این فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار دفاع‌پرس گفته بود که در جریان خدمت‌رسانی و مقابله با بیماری کرونا از آغاز شیوع این بیماری تاکنون ۲۳ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان ارتش به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار