یادداشت/ سعید شهرابی

تهاجم امنیتی در نبرد ترکیبی در دستور کار جامعه اطلاعاتی ایران

کسانی که به اسم مقدسات امت و اعتقادات مذهب، تیم، انجمن و جریان تشکیل داده دانسته و ندانسته تبدیل به نفوذی سرویس‌های اطلاعاتی شده‌اند و هم افزایی جامعه اطلاعاتی عامل تعیین کننده برای تصفیه این ناخالصی‌ها از چشمه زلال نظام مردمی جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 14February 2022

تهاجم امنیتی در نبرد ترکیبی در دستور کار جامعه اطلاعاتی ایرانگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس - سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل سیاسی؛ «دفاع یک کار لازم است امّا همیشه نمیشود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم می‌کند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم؛ در زمینه‌های مختلف؛ هم در زمینه‌های رسانه‌ای، هم در زمینه‌های اقتصادی، هم در زمینه‌های امنیّتی. اهل فکر در این زمینه‌ها مسئولند؛ کسانی که اهل فکرند، ‌اهل کار و اقدامند، بخصوص مسئولان، در هر کدام از این عرصه‌ها که میتوانند بایستی تلاش کنند...» این سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار 1400/11/19 در واقع اعلان سراسری یک راهبرد مطالعه شده است. آنچه که در میان جملات، توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب نمود الزام مسئولان به تلاش برای اتخاذ آرایش تهاجمی در برابر جنگ ترکیبی بود. در این میان، ذکر نام حوزه امنیتی بر اهمیت این زمینه در تحولات آتی افزوده است.

با توجه به فرمان مصرّح مقام معظم رهبری، جامعه اطلاعاتی برای هدف گیری کدام تهدیدات باید اولویت بالاتری در نظر بگیرد؟

همایش سه جانبه بخشی از جامعه اطلاعاتی کشور در مورخ 1400/11/18 با میزبانی وزارت اطلاعات و حضور سازمان‌های اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و مواضع مسئولان این جامعه (نظیر طرح بحث جنگ ترکیبی توسط حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در کنار دیدگاه حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تحولات پیش رو در گام دوم انقلاب از قبیل افول هژمونی آمریکا و تزلزل پایه های امنیتی رژیم صهیونیستی) نشان دهنده عزم سربازان گمنام امام زمان (عج) برای درهم کوبیدن عناصر پیدا و پنهان دشمنان ملت و در راستای به روزرسانی آرایش جامعه اطلاعاتی کشور است. در این مسیر؛ پوشش مقتدرانه منافذ و مواضع رخنه سرویس‌هایی چون موساد، سیا، MI6 و حتی برخی از کشورهای منطقه؛ اهمیت دو چندانی خواهد داشت.

کسانی که به اسم مقدسات امت و اعتقادات مذهب، تیم، انجمن و جریان تشکیل داده دانسته و ندانسته تبدیل به نفوذی سرویس‌های اطلاعاتی شده‌اند، همانانی هستند که در ده قدمی بزنگاه فتح و کور کردن چشم فتنه؛ تیغ بر گردن رهبر جامعه خواهند گذاشت و رزمندگان خط مقدم را مجبور به بازگشت به جبهه داخلی خواهند کرد. تا انهدام و پاکسازی این جریانات؛ روند «دو قدم به پیش - یک قدم به پس»؛ حرکت جهانی نهضت و انقلاب اسلامی را تهدید خواهد کرد. هم افزایی جامعه اطلاعاتی و تحقق ملاحظات پیش‌گفته عامل تعیین کننده برای تصفیه این ناخالصی ها از چشمه زلال نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

اگرچه این افراد تلاش خواهند کرد فعلاً در «سایه» باشند و بمانند و برای منافع زودگذر و خدمت به کارفرمایان خود آب این چشمه را گل‌آلود کنند ؛ لیکن اندک زمانی طول نخواهد کشید که مجبور خواهند شد با پای خود از تاریکی بیرون بیایند. در آن بزنگاه تاریخی تکلیف بسیاری از موضوعات مشخص خواهد شد و یقیناً کسانی که دل در گروی انقلاب اسلامی و جبهه حق دارند، در آن آزمون سربلند خواهند بود. ان شاء الله تعالی.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار