رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

آغاز عملیات یک هزار و ۱۰۰ پروژه آبرسانی به همت بسیج مستضعفین

سردار «سلیمانی» گفت: عملیات اّبرسانی به یک هزار و ۱۰۰ روستا به همت بسیج مستضعفین آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 14February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در استان زنجان اظهار داشت: ورود به قرن پانزدهم شمسی با آغاز عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب همزمان شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هرچند که سه سال از صدور این بیانیه گذشته ولی مقدمات اجرای آن در این مدت طی شده است، تصریح کرد: این مقطع از تاریخ برای مردم ایران حساس بوده و پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بنا به اقرار دوستان و دشمنان در این مقطع از تاریخ محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در همه ابعاد آمادگی دارد، عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد که چهار مولفه و محور از جمله امید به موفقیت و پیروزی، باور ما می‌توانیم، روحیه جهادی و جمعی در پیشرفت جامعه موثر خواهد بود.

سردار سلیمانی با اشاره پیش‌بینی هفت چشم‌انداز یا همان قله مرتفع برای تحقق آرمان‌های نظام در بیانیه گام دوم افزود: اخلاق و معنویت، علم و عدالت، اقتصاد، استقلال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مرزبندی با دشمنان از جمله مولفه‌های پیش‌بینی شده برای آینده بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم، انقلاب یک موجود زنده نامیده شده که البته خطاها و لغزش‌های خود را اصلاح خواهد کرد، اضافه کرد: ما آماده اجرای بیانیه دوم انقلاب هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه انتخاب مردم در خرداد ۱۴۰۰ را در راستای تحقق دولت مردمی بود، بیان کرد: مردم ایران ظرفیت بسیار فراوانی برای پیروز شدن بر مشکلات دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۰۰ پروژه آبرسانی در روستاها از امروز تصریح کرد: بقیه ۷ هزار ۲۰۰ پروژه طراحی شده هم طی سه سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی کلنگ‌زنی شده در 6 ماه آینده است، افزود: با اجرای این پروژه ها روحیه جهادی در میدان عملی متجلی خواهد شد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات دل بسوزانیم، افزود: در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی باید ضمن داشتن پیوست فرهنگی از ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: یک هزار میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که نوعی جاری شدن سنت حسنه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار