لغو تعدادی از سفر‌های استانی رئیس بنیاد شهید/ سفر‌ها به پس از پیک جدید کرونا منتقل می‌شوند

سفر‌های استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌های مرکزی، کرمان و هرمزگان به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا و در راستای عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی و لزوم صیانت از سلامتی ایثارگران به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۵۰۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 16February 2022

لغو تعدادی از سفر‌های استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران/ سفر‌ها به پس از پیک جدید کرونا منتقل می‌شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سفر‌های استانی مستمر سید «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول ماه‌های اخیر به صورت مستمر ادامه داشته و تاکنون ۱۰ سفر استانی به سراسر کشور انجام شده است.

این سفر‌ها به منظور دیدار بی‌واسطه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها و مسئولان استانی و ارزیابی عملکرد مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها انجام می‌شود و در طول سفر‌ها میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پاسخ به سؤالات و درخواست‌های ایثارگران با حضور معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا می‌شود.

دیدار بی‌واسطه معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف طرح مسائل، مشکلات و درخواست‌های جامعه معزز شهدا و ایثارگران در راستای افزایش اعتمادسازی، حل مشکلات این عزیزان و کسب رضایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از برکات سفر‌های استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

ضمن عذرخواهی و پوزش از ایثارگران معزز با توجه به آغاز موج ششم بیماری کرونا در سراسر کشور، سفر‌های استانی برنامه‌ریزی شده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌های مرکزی، کرمان و هرمزگان در راستای عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی و لزوم صیانت از سلامتی ایثارگران، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به اولین فرصت مناسب موکول شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار