در پی سفر استانی رئیس‌جمهور انجام شد؛

برپایی میز ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان کرمانشاه

معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس‌جمهور با ایثارگران استان کرمانشاه به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرده و پاسخ‌های مناسب ارائه کردند.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 16July 2022

برپایی میز ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان کرمانشاهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، میزخدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان و سفر «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» به شهرستان پاوه، با هدف رفع مشکلات ایثارگران، با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران ستادی بنیاد برپا شد.

در این دیدار‌های چهره به چهره که در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس جمهور صورت گرفت مدیران کل ستادی بنیاد با بیش از ۱۵۰۰ ایثارگر این استان دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.

خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه نیز که از طریق یک فراخوان در جریان این سفر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند، در این دیدار‌ها سؤالات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار با جامعه معزز ایثارگر استان کرمانشاه، مشکلات مسکن، اشتغال و معیشت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت پیگیری آن‌ها را صادر کرد.

در این میز خدمت محمدحسن علینقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران، سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی، امیر کریمی مدیرکل درمان و توانبخشی، سید حمید رضا متقی مدیرکل کمیسیون پزشکی، عباسعلی رضایی سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران و رضا ملکی سرپرست حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سند‌های افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول الله (ص)، والفجر ۱۰ و مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستا‌های زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و این‌ها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار