فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

نسل امروز باید با ویژگی‌های بارز شهدای دفاع مقدس آشنا شوند

امیر محمدشفیعی گفت: نسل امروز جامعه باید با ویژگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۵۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 16February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد، «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی ظهر امروز در یادواره اربعین شهید گمنام روستای «ولی آباد» در بوئین زهرا اظهار داشت: شهدا هیچگاه بخاطر پست و مقام و جایگاه و تجلیل به جبهه‌ها نرفتند بلکه هدفشان دفاع از میهن، آرمان‌ها و تقویت اسلام و نظام بود.

وی ادامه داد: شهدا گمنام نیستند بلکه این ما هستیم که گمنامیم و تاریخ ثایت کرده است که شهدا هیچگاه فراموش نمی شوند.

امیر محمدشفیعی افزود: شهید شدن افتخار و به کمال رسیدن است و آرزوی همه ولایتمداران و عاشقان اباعبدالله الحسین رسیدن به معبود از مسیر شهادت است.

فرمانده ارشد آجا در استان های قزوین و زنجان با بیان اینکه همسایه شدن با شهدای گمنام لیاقت می خواهد، گفت: شهدا گره گشای مشکلات جامعه هستند و باید برای رفع نیاز و رفع موانع موجود در مسیر زندگی به شهدا متوسل شد و قطعا در این راه هر کس متوسل بشود حاجت خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: تبیین ویژگی های بارز شهدای دفاع مقدس را باید جدی گرفت تا دستاوردهای شهدا و رزمندگان به جوانان امروز و آینده انقلای اسلامی بخوبی منتقل شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطر نشان کرد: عملیات بدر یکی از سخت ترین عملیات‌های جنگ بود و حضور ۱۹ هزار رزمنده در این عملیات نشان از اهمیت بالای آن است که ارتش عراق برای اولین بار مجبور شد گارد رئیس جمهوری بعث خود را وارد جنگ کند چرا که از رشادت‌های رزمندگان ترسید و در نهایت بصورت ناجوانمردانه از گازهای شیمیایی علیه رزمندگان اسلام استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار