فرمانده انتظامی شهرستان کرج:

اقتدار مجموعه انتظامی، عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ‌تر می‌کند

سرهنگ «قاسم‌پور» گفت: ملاک عمل مأموران انتظامی قانون است؛ بدون شک اقتدار مجموعه انتظامی، عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ‌تر می‌کند.
کد خبر: ۵۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 16February 2022

اقتدار مجموعه انتظامی، عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ‌تر می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علی قاسم‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان کرج امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «علی‌اکبر وثوقی» امام‌جمعه کمالشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اهدافی را بر اساس آموزه‌های اسلامی داشته که پلیس نیز خود را مستثنی از این اهداف مقدس نمی‌بیند و برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت اقتدار مأموران انتظامی برای برخورد با هنجارشکنان و اوباش و با بیان اینکه حمایت ائمه جمعه از اقدامات پلیس در مقابله با اوباش، موجب دلگرمی مجموعه نیروی انتظامی است، مطرح کرد: ملاک عمل مأموران انتظامی قانون است؛ بدون شک اقتدار مجموعه انتظامی، عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ‌تر می‌کند.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: همکاري روحانيون با پليس برای آگاهی بخشی و آموزش جامعه موجب کاهش جرائم، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود. به لطف الهی و همراهی و همکاری مردم و ساير دستگاه‌ها و همت کارکنان انتظامی، شهرستان کرج از امنيت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار