مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

فضای مجازی بستری مناسب برای نشر ارزش‌های جهاد و شهادت است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: قشرهای مختلف به‌خصوص خانواده شهدا باید در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند و با نشر محتواهای حوزه ایثار و شهادت ضمن نشر ارزش‌های جهاد، مقاومت و شهادت با حضور در جهاد تبیین عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۵۰۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 16February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز با والدین شهیدان «علی و محمد نظامی ایل‌بیگی»، «احمد و مهدی سویزی» و «محمدعلی و محمدابراهیم عزیزی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار داشت: شهیدان در عمل نشان دادند که پایبند ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و در این راه جان خویش را فدا کردند.

وی افزود: شهدا گنجینه‌های ارزشمند نظام و انقلاب هستند؛ بر همین اساس باید به زاوایای مختلف زندگی شهدا توجه کرد تا چراغ راهی برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای تبیین ابعاد شخصیتی شهدا و فجرآفرینان، حماسه‌آفرینان دفاع مقدس و مدافعان حرم این ضرورت وجود دارد که خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان خاطرات خود را بیان و به نسل‌های بعد منتقل کنند.

این مسئول تأکید کرد: فضای مجازی متعلق به شخص و یا سازمان خاصی نیست اما متاسفانه مشاهده می‌شود هر مطلبی با هر نیتی به راحتی در این فضا منتشر می‌شود، در این شرایط انتظار است مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی با ارتقا سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای خود، در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند و با نشر محتواهای حوزه ایثار و شهادت ضمن نشر ارزش‌های جهاد، مقاومت و شهادت با حضور در جهاد تبیین عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ضوی تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از ایثارگران و آحاد مردم به‌صورت داوطلبانه در این حوزه فعالیت می‌کنند، که به دنبال انسجام‌بخشی در این حوزه هستیم.

معصومی گفت: ایران اسلامی به‌واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان از گزند دشمنان مصون مانده و امروز وظیفه‌ ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان باشیم و در بهار افتخارآفرین نظام جمهوری اسلامی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها ایثارگران قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار