امام جمعه پاتاوه:

نابودی رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی قریب‌الوقوع است

حجت‌الاسلام «سیادت» گفت: امروز کرانه باختری به صحنه درگیری روزمره مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قریب‌الوقوع خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 18February 2022

Gبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید رحمت‌الله سیادت» امام جمعه پاتاوه ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهر به جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها جهاد تبیین و روایت را راه انداخت و فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه عاشورا غلبه پیدا کند و امروز سینمای تراز انقلاب می‌تواند پرچمدار جنگ روایت‌های درست و صحیح در گام دوم انقلاب باشد.

وی یکی از شئونات مهم معصومین علیهم‌السلام را تحقق عینی جهاد تبیین در فرهنگ اسلام دانست و گفت: اعظم جهاد تبیین رویکرد استکبار ستیزی، دفاع از حق و تمدن‌سازی انتظار فرج از نظر حضرت رسول اکرم (ص) است و با انواع جهاد بر دشمنان اسلام و انقلاب پیروز خواهیم شد.

خطیب جمعه پاتاوه به گرامیداشت سالروز شهادت عالم مجاهد شهید شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت از لسان رهبر انقلاب اشاره داشت و عنوان کرد: روحانیون باید سیاسی باشند یعنی قدرت تحلیل سیاسی داشته باشند و حوادث سیاسی کشور و دنیا را بدانند لذا کناره‌گیری از سیاست درست نیست و کار روحانی شیعه نیست و علمای اسلام باید خود را با زمان تطبیق دهند.

سیادت شروع دور جدید درگیری‌ها در کرانه باختری را مستعد یک قیام بزرگ دانست و تصریح کرد: اشغالگران به دنبال این هستند که قدس را یهودی کرده و ساختار جمعیتی را با بیرون راندن مردم قدس تغییر دهند و امروز کرانه باختری به صحنه درگیری روزمره مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قریب‌الوقوع خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و بهداشتی در بخش پاتاوه ویژه دهه فجر انقلاب، گفت: پروژه‌های افتتاحی از طرف معاون اقتصادی استاندار، فرماندار و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) باعث اشتغال جوانان و امید به آینده شده است و اگر مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان این بخش حل شود باید دهستان سادات‌محمودی به بخش و بخش پاتاوه به شهرستان ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار