امام جمعه اهواز:

دشمن روی نقاط قوت ملت ایران متمرکز شده است

موسوی فرد گفت: دشمن در تلاش است تا بر روی نقاط قوت ملت ایران تمرکز کند.
کد خبر: ۵۰۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 18February 2022

دشمن در تلاش است تا بر روی نقاط قوت ملت ایران تمرکز کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه اظهارداشت: در نظام مقدس اسلامی، برگزاری جشنواره هایی مانند فیلم فجر نباید محلی برای حضور عده ای از خدا بی‌خبر باشد.

وی با بیان اینکه پلشتی و رفتارهای ناپسند در این جشنواره نباید رخ می داد، افزود: جدا از پوشش برخی در این جشنواره، اظهارات نادرستی نیز بیان شد.

امام جمعه اهواز از دولت انقلابی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به این وضعیت رسیدگی کنند تا دوباره ناهنجاری‌های امسال جشنواره فیلم فجر را شاهد نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با تاکید بر اینکه امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی، سپاه، جامعه جوان کشور و بخصوص دختران و خانم ها را هدف قرار داده اند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند؛ دشمن در تلاش است تا بر روی نقاط قوت ملت ایران تمرکز کند.

وی همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله سید خضر موسوی بیان کرد: این چهره سرشناس استان خوزستان در حوزه علوم دینی از دستاوردها برجسته ای برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار