امام جمعه آبادان:

مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند

غبیشاوی گفت: حضور پرشور و معنادار مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل پیش بینی بود زیرا مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند.
کد خبر: ۵۰۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 18February 2022

مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: حضور پرشور و معنادار مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل پیش بینی بود زیرا مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند.

وی افزود: به رغم مشکلات فراوان و تبلیغات گسترده دشمن و گرانی‌ها مردم حساب نظام و انقلاب را جدا می‌دانند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه این حضور بار مسوولیت مدیران را دوچندان کرد، گفت: این حضور گسترده مردم تقویت نظام را در پی دارد و دشمنان با این حضور مایوس تر از گذشته شدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۳ سال گذشته به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان در صحنه‌های مختلف، بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی خود را با روحیه انقلابی نشان داده است، بیان داشت: باید این شرایط با درک موقعیت کشور و جنگ ترکیبی که وجود دارد ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: آن حضرت الگوی جامعه در سختی ها و یک مدیر نمونه در شرایط دشوار بود که توانست با تدبیرهای الهی عاشورا را در تاریخ زنده نگاه دارد.

خطیب جمعه آبادان حضرت زینب (س) را کاروان سالار عاشورا و اسرای کربلا دانست و متذکر شد: عامل ترویج و ماندگاری فرهنگ و نهضت عاشورا در ادوار مختلف تاریخی، صبر و استقامت حضرت زینب (س) است.

وی خواستار ترویج بیشتر عفت و حجاب در جامعه شد و بیان کرد: دشمن اکنون با تشویق به بی عفتی و بی حجابی جنگ نرم راه انداخته که اکنون با الگو قرار دادن فرهنگ اهل بیت باید به جنگ آنها رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها