امام جمعه دشتی:

پاسداران خار چشم دشمنان خواهند بود

«زاهددوست» گفت: سرداران و پاسداران جان برکف و مخلص سپاه همچنان خار چشم دشمنان بوده و خواهند بود.
کد خبر: ۵۰۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ - 18February 2022

پاسداران خار چشم دشمنان بوده و خواهند بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دشتی، در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار داشت: هجمه ناجوانمردانه دشمنان علیه سپاه پاسداران اثبات عینی این است که سپاه و حاج قاسم همچنان خار چشم دشمنان بوده و خواهند بود.

وی گفت: انتشار یک فایل صوتی قدیمی توسط یکی از رسانه‌های بیگانه بهانه‌ای برای هجمه ناجوانمردانه عده‌ای مغرض علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه دشتی ادامه داد: یک فایل صوتی که از قضا محتوای آن هم اثبات فساد ستیزی سپاه و اهتمام مسئولان وقت سپاه به برخورد با عاملان فساد است و چند سال قبل منتشر و همان وقت هم پاسخ دقیق داده شد و به گفته سخنگوی سپاه پاسداران احکام متخلفان هم همان‌موقع صادر شده و اکنون هم در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشند.

وی بیان کرد: اینکه دشمنان بیرونی و مغرضان داخلی از هر فرصتی برای تخریب و هجمه ناجوانمردانه به سپاه پاسداران استفاده می‌کنند اثبات عینی این است که سپاه و حاج قاسم سپاه، سرداران و پاسداران جان برکف و مخلص سپاه همچنان خار چشم دشمنان بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام زاهددوست افزود: با بیان اینکه القای گزاره قطعی بودن توافق از سوی غربی‌ها سناریویی برای شوک وارد کردن به‌مذاکرات جهت امتیازگیری بیشتر است افزود: مذاکرات وین با فراز و فرودهایش ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ایران با بسته محتوایی و برنامه‌ای مشخص وارد مذاکرات شده و قطعاً این بار فقط پای توافقی را امضا می‌کند که «تضمین‌محور» بوده و «راستی‌آزمایی» شود. از پیام‌های ارسالی آمریکایی‌ها که با واسطه‌های مختلف به‌مقامات ایرانی می‌رسد، این نکته روشن است که آمریکا در دو راهی سختی گرفتار شده است. از سویی به‌این توافق نیاز جدی دارد و از دیگر سو نمی‌خواهد از مواضع خودش عقب بیاید.

امام جمعه دشتی گفت: تهدید، جنگ‌هراسی، مقصرسازی و زمانی هم نمایش رفع چند تحریم از ترفندهای آمریکا در مذاکرات بوده و اخیراً حضور یک هیأت صهیونیستی در وین حکایت از یک سناریوی جدید دارد.

وی اظهار داشت: حضور هیئت صهیونیستی و القای گزاره «قطعی بودن توافق» از سوی غربی‌ها سناریویی برای شوک وارد کردن به‌مذاکرات برای امتیازگیری بیشتر است.

زاهددوست گفت: قاعدتاً ماهیت رفتار غرب در طول سالیان گذشته، نباید به ما اجازه‌ی این خوش‌بینی کاذب را بدهد. قطعاً تا زمانی که اختلاف بر سر همه‌ی موارد کلی و جزئی به‌صورت کامل حل و فصل نشده است، نمی‌توان از توافق نهایی با غرب سخنی به‌میان آورد.

وی افزود: آمریکا و سه کشور اروپایی بخصوص رژیم درمانده صهیونیستی باید بدانند که تغییر سناریوها سودی به آنها نخواهد بخشید و «قطعی‌نمایی توافق» و شوک وارد کردن به مذاکرات برای امتیازگیری از ایران، بازی نخ‌نمایی است که بارها برای ما تجربه شده است و ایران انقلابی دست شما را خوانده است. بدانید که شرایط هرگز به‌سال ۹۲ بر نخواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار